Zadania poboczne (1) | Zadania poboczne (1), (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

ZP1 Szlak Zdrady

Zleceniodawca: Jasiu M1.1(1)

Jaś chce abyś przyniósł mu jego pamiętnik. Zgubę możesz znaleźć w Przytulnym mieszkanku M1.10(A). Ukończyć zadanie możesz na trzy sposoby:

1.Oddać pamiętnik właścicielowi, nie czytając go.

Nagrody: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja, klucz do skrzyni Jasia M1.10(S1).

2.Przeczytać pamiętnik, a następnie oddać, ukrywając sekret Jasia.

Nagrody: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja, klucz do skrzyni Jasia M1.10(S1).

3.Przeczytać pamiętnik i powiedzieć o zdradzie Jasia Dorusowi M1.1(2), co jednak doprowadzi do rychłej śmierci autora pamiętnika.

Nagrody: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja, klucz do skrzyni Jasia M1.10(S1).

ZP2 Widmowy gość na uczcie

Zleceniodawca: Karakalla M1.1(9)

Zjawa poprosi Cie o pomoc zbrojną w akcie zemsty. Macie się spotkać w Domu Cromwella M1.29. Kiedy już się tam znajdziesz porozmawiaj z nim (1) i zjednocz siły. Idź zaświeć świece A i B, a ukaże Ci się dźwignia C, naciśnij ją. Zobaczysz przejście D2 do ukrytego pomieszczenia, a w nim dźwignie D, użyj jej, a otworzysz D1. Udaj się przez otwarte drzwi, weź notatkę martwego championa E i klucz z jego ciała K1. Udaj się do drzwi od jadalni i otwórz je znalezionym kluczem. W jadalni znajdziesz notatkę poległego wojownika F. Następnie zaświeć świece G, H, I, J, K, L, a przejście D5 stanie przed Tobą otworem. Udaj się do ostatniego pomieszczenia w domu. Będzie tam na Ciebie czekała Chyża Zjawa (2). Okaże się, że Zjawa znika i nie możesz jej zaatakować. Aby pokonać przeciwnika musisz zapalić świece Ł, M, N, O. Palą się one kilkanaście sekund podczas której Zjawa jest widzialna i możesz jej zadawać rany. Kiedy świece zgasną, musisz powtórzyć ich zapalanie, aż do momentu aż zabijesz przeciwnika. Zadanie to nie jest trudne, gdyż Zjawa nie leczy się, a zadawane przez nią rany są niewielkie.

Nagrody: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje, ponadto aktywujesz teleport P do R, gdzie znajdziesz kilka interesujących drobiazgów.

ZP3 Oszukany oszust

Zleceniodawca: Wacek M1.1(10)

Zostaniesz poproszony o pomoc w pozbyciu się bandytów, którzy chcą zająć dom Twojego zleceniodawcy. Kiedy znajdziesz się na miejscu M1.13 okaże się, że Wacek nie ma do końca czystego sumienia i przegrał dom w zakładzie po pijanemu.

1.Możesz przyznać rację bandytom i oddać dom w ich ręce.

Nagroda: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja. Ponadto będziesz mógł handlować z bandytami, którzy zajęli dom.

2.Możesz mimo wszystko pomóc Wackowi odzyskać dom. W takim wypadku będziesz musiał pokonać bandytów w ciężkiej walce podczas gdy cały dom będzie płonął. Przed wybraniem tej opcji radzę Ci popracować nad umiejętnościami bojowymi Twojej postaci i zaopatrzyć się w mikstury lecznicze.

Nagroda: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja. Ponadto będziesz mógł kupić od Wacka dom za nieco ponad 10000 sztuk złota. Jeśli go nie kupisz to po opuszczeniu lokacji nie będziesz mógł do niego wejść.

ZP4 Runiczne manewry

Zleceniodawca: Valeri M1.1(11)

Historyk zasugeruje Ci rozwiązanie zagadki pięciu tajemniczych run które pojawiły się na murze. Musisz nacisnąć pięć przycisków (M1.1(A), M1.1(B), M1.6(B), M1.24(A), M1.24(B)) i udać się z powrotem do Valeriego. Zapytaj co znaczą poszczególne runy, które się aktywowały i podejdź do posągu M1.6(A). Podaj mu w poprawnej kolejność znaczenia poszczególnych znaków.

Nagroda: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota,1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje, ponadto pojawi się przejście do kapliczki Maxosa M1.6.1.

ZP5 Dama w potrzebie

Zleceniodawca: Servus M1.2(1)

Strażnik bardzo niepokoi się o swoją żonę. Prosi Cie o jakąkolwiek informację na jej temat. Jego małżonkę możesz znaleźć w domu Serwusa i Aliny M1.25 we Wronim Gnieździe M1.24. Zanim tam wejdziesz przygotuj się jednak na potyczkę z kilkoma potworami. Po uratowaniu Aliny M1.25(1) pobiegnie ona prosto do męża w Ministerstwie M1.2(1). Wróć tam i porozmawiaj z Serwusem by ukończyć zadanie.

Nagroda: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

ZP6 Wieczne oddanie

Zleceniodawca: Decymus M1.3(1)

Umierający żołnierz prosi Cie o odszukanie pierścienia jego żony. Znajdziesz go w jego domu w skrzyni M1.10(S1).

Nagroda: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Alternatywa: Zamiast Decymusowi, pierścień jego żony możesz podarować Astridaxowi M1.6(4) i pomóc mu wykonać ZP14. Złowrogie motywy.

ZP7 Apetyt na mord

Zleceniodawca: Bernard M1.3(2)

Musisz ustalić kto wykrada żywność dla biednych zbieraną przez uzdrowicieli . Bernard wysłał wcześniej dwóch wysłanników - Joramsona i Otta, ale nie wrócili. Jedynym tropem jest żebrak Darvesh M1.20(3). Od niego dowiadujesz się, że wysłał posłańców do kanałów M1.26 we Wronim Gnieździe M1.24, gdzie widział podejrzane sceny. Po wykonaniu ZG3.Pod właściwy adres będziesz mógł do nich wejść. Spotkasz tam Dweyna(1), który jest strażnikiem skradzionego jedzenia, ponadto dowiesz się, że ugotował Otta. Będziesz musiał go zabić. Po walce Joramson zostanie uwolniony. W miejscu zabicia szaleńca znajdziesz klucz do drugiego wyjścia z kanałów D2, które okaże się być w sklepie Alzbety M1.15. Sama sprzedawczyni okazuje się być zamieszana w całą sprawę, ale wg niej głównym winnym jest Sir Gula.

1.Możesz aresztować Alzbetę.

Nagroda: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 Księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje, klucz do domu Sir Guli

3.Zabić Alzbetę, zostanie po niej klucz do domu Sir Guli. Aby ukończyć zadanie musisz udać się do Bernarda, który skrytykuje Cie za samosąd i odmówi sowitej zapłaty.

Nagroda: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

2.Puścić ją wolno.

Nagroda: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja, obniżone ceny u Alzbety, klucz do domu Sir Guli

ZP8 Reminiscencje

Zleceniodawca: Ricky M1.4(1)

Barman prosi o odnalezienie amuletu jego matki. Znajdziesz go w posiadłości jego rodziców - Domu Henry'ego i Elenor M1.27(S1).

Nagroda: 5633 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja

Alternatywa: Zamiast Rickiemu, amulet jego matki możesz podarować Astridaxowi M1.6(4) i pomóc mu wykonać ZP14. Złowrogie motywy.

ZP9 Jakże łatwo krytykować

Zleceniodawca: Bourdain M1.4(3)

Kucharz zleca Ci znalezienie sera gomgorberta oraz zdemaskowanie krytyka kulinarnego, który znajduje się gdzieś w gospodzie. Krytykiem okaże się Anona (5) o czym dowiesz się po przeczytaniu jej umysłu. Koniecznie donieś o tym Bourdainowi. Ser natomiast znajdziesz w kuchni domu Sir Guli M1.12(A), gdzie dostaniesz się przez tylne wejście do jego posesji M1.12(D1) lub u niego na stole w głównym pomieszczeniu M1.12(A) gdzie dostaniesz się po wykonaniu ZP7. Apetyt na mord.

Nagroda za Ser Bourdaina: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Nagroda za Krytyk kulinarny: 4873 doświadczenia, 600 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja.

Wróć za jakiś czas i odbierz nagrody.

Nagroda: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, 1 księga umiejętności, 2 dodatkowe opcje.

ZP10 Odpalamy

Zleceniodawca: Bedwyr M1.4(4)

Po otwarciu drzwi M1.4(D1), kluczem M1.4(K1) uwalniasz żyjący szkielet. Zleca Ci on zadanie odnalezienia tajemniczej kuli energetycznej, w zamian obiecuje możliwość zaklinania u niego broni. Kulę możesz kupić u Kaana M1.6(3) za 5687 sztuk złota. Zadanie ukończysz po wręczeniu kuli Bedwyrowi.

Nagrody: 5632 doświadczenia, 900 sztuk złota, 1 dodatkowa opcja, możliwość zaklinania broni u Bedwyra.

ZP11 Rozbrykana sałatka

Zleceniodawca: Obraz M1.7(1)

1 - Zadania poboczne (1) | Zadania poboczne (1), (2) - Divinity II: Flames of Vengeance - poradnik do gry

 

Po tym jak August skieruje Cie do Rozbrykanego Konika M1.7 zaczepi Cię tam gadający Obraz M1.7(1), który powie Ci, że niejaka Ursula pozamieniała członków klubu w warzywa. Jak zauważysz wejścia do pokoju z archiwami D1 strzeże pole siłowe, a pozostałe drzwi są zablokowane. W przytulnym mieszkanku M1.10 znajdziesz pierwsze z gadających warzyw - Pomidora(Thomasa) M1.10(1). Dowiesz się od niego, że chcąc dostać się do Archiwów musisz użyć trzech dźwigni w trzech pokojach gentelmanów (Każdy zna hasło tylko do swojego pomieszczenia). Thomas poda Ci swoje. Kolejnego z dżentelmenów - Dynię(Ashrafa) M1.15(2) odnajdziesz w Sklepie Alzbety M1.15, a trzeciego - Marchewkę(Gardnera) M1.22(2) w Gospodzie Krąg Zaufanych M1.22. Aktywując dźwignie M1.7(A, B, C) znajdujące się w trzech pokojach, będziesz mógł dostać się do archiwów. Napotkasz tam na wspomnianą już Ursule. Zdradza Ci rąbek swoich niecnych planów, a Ty będziesz musiał zdecydować czy:

1. Puścić ja wolno, pod warunkiem, że zdejmie z domu klątwę.

Nagrody: 6211 doświadczenia, 1300 sztuk złota, Księga Umiejętności , 2 dodatkowe opcje.

2. Stoczyć walkę z nią i jej sługusami. Po pokonaniu Ursuli znajdziesz w jej ciele zaklęcie odczarowujące warzywa.

Nagrody: 7920 doświadczenia, 1600 sztuk złota, 2 Księgi Umiejętności, 2 dodatkowe opcje.

Ponadto po wykonaniu zadania, jeśli przywrócisz trzem warzywom ich ludzką postać, wykonasz kolejne zadania (Pomidor imieniem Thomas, Dynia imieniem Ashraf, Marchewka imieniem Gardner) z czego za każde otrzymasz:

Nagrody: (3x) 4873 doświadczenia, (3x) 600 sztuk złota, (3x) 1 dodatkowa opcja

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2019-09-14
18:12

Gracz1234567891 Junior

Siemka - mam pytanko czy ktokolwiek wie jak wyciągnąć zapisy z FoV...? Trochę mi szkoda żeby po zmianie komputera szlag je trafił, a są ukryte tak że nie da się ich znaleźć...:(

Oczywiście finalne foldery proponowane w internetach w ogóle nie istnieją u mnie na komputerze:

spoiler start

"In Windows XP
C:\Documents and Settings\_YourWindowsUser_\Local Settings\Application Data\Divinity 2\Savegames
In Windows Vista/7
C:\users\_YourWindowsUser_\AppData\Local\Divinity 2\SaveGames"

spoiler stop

Z góry dzięki, będę zobowiązany! :D

Komentarz: Gracz1234567891

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl