Wygraj na loterii osprzęt torpedowy | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
Aktualizacja:
Wygraj na loterii osprzęt torpedowy
Opuść obóz rebeliantów i wejdź do namiotu jasnowidza. Porozmawiaj z Wróżem, dowiesz się, że jest on w stanie przewidzieć liczby, jakie padną na loterii, niestety nie chce ich zdradzić, oraz że prowadzi terapię dla par. Wyjdź na zewnątrz i pogadaj z Goal - nie uda Ci się namówić jej na wizytę u jasnowidza, użyj więc pilota, by zmienić Zadziorną Goal w Dzidzię. Dzidzia Goal chętnie uda się wraz z Rufusem do namiotu.

Wewnątrz zadaj jasnowidzowi wszystkie pytania (o każdą rzecz musisz zapytać dwukrotnie, bowiem jasnowidz uznaje początkowe wersje pytań za niemające nic wspólnego ze związkiem Rufusa z Goal). Oskarż Wróża o oszustwo i trzymanie kuli do góry nogami. Kliknij Goal pilotem i zamień ją w jej zadziorną wersję. Zagadnij jasnowidza dwukrotnie (dowolne pytania), a jako trzecie wybierz pytanie dotyczące bogactwa. Zadziorna Goal dostanie szału i wymusi na jasnowidzu odpowiedź dotyczącą wygranej na loterii.

Kliknij ścianę po lewej (obok wiszącej makatki), by zabrać dziesiąty fragment układanki. Wyjdź z namiotu i wróć na pokład.

Popłyń (kliknij na radarze stosowne miejsce - lokacja druga od dołu) na Biegun Północny. Będąc na biegunie, popatrz na Gwiazdę Polarną - Rufus pozna wygrywające liczby. Zwróć uwagę na zamarzniętą pochodnię - przydałoby się jakoś ją wydostać. Zgarnij z zaspy trochę śniegu i wejdź do trawlera. Ze stolika weź herbatę - okaże się straszliwie gorąca, wrzuć więc do niej trochę śniegu. Rufus wyjdzie za potrzebą i nadtopi lodowiec - możesz teraz wyciągnąć pochodnię.

Popłyń na Czarny Rynek i spróbuj wejść do sklepu z gadżetami - okaże się zamknięty. Zwróć uwagę na kota tkwiącego za szybą okienną sklepu oraz na miskę przed sklepem. Z należącego do rybaka wiaderka z przynętami zwiń jedną przynętę, po czym wejdź na pokład trawlera. Popłyń na Porta Fisco, gdzie od płonącej beczki (na lewo od cuchnącego bezdomnego) zapal pochodnię. Przejdź wejściem pośrodku do następnej lokacji (kanion uliczny). Pochodnią podpal opony i zabierz jedną z nich.

Udaj się teraz do obozu Janusza i na włazie po prawej zawieś płonącą oponę. Obejrzyj małe delfinki pływające w brodziku. Na oponie zawieś przynętę. Zabierz puszki z tuńczykiem i wróć na Pływający Czarny Rynek. Do miski przed sklepem nałóż tuńczyka z puszek. Poproś Goal, by przecisnęła się przez kocie drzwiczki. Wejdź do sklepu, gdzie kliknij na Lott-O-Macie, weź zwycięski kupon i użyj go na Zakup-O-Macie. Rufus zabierze osprzęt torpedowy.
0
- Chaos on Deponia - poradnik do gry
- Chaos on Deponia - poradnik do gry
- W pogoni za Goal
- Uratuj Goal i Doktorka | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
- Dostań się do siedziby ruchu oporu | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
- Wygraj na loterii osprzęt torpedowy | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
- Zainstaluj przekaźnik na wieży radiowej | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
- Uzbrój delfiny i zablokuj drogę łodzi podwodnej Donny | W pogoni za Goal
- Stwórz kukłę Rufusa | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
- Dostań się do właściwego transportera | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
- Pokonaj Kletusa | W pogoni za Goal | Chaos on Deponia
- W pogoni za Goal
- Chaos on Deponia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Lechiander Legend
Problem z jajkiem dziobaka ziemi. Otóż nie pojawia się w ogóle owa surokatka, którą musimy złapać.
Ktoś coś wie na ten temat?
Gra na Steamie. Próbowałem na innym sprzęcie - to samo. Podejść było dużo.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
