Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Poradnik do przygodówki „Broken Sword 2,5: The Return of the Templars” to kompletny opis przejścia gry omawiający jak rozprawić się z niebezpieczną i tajemniczą organizacją neotemplariuszy i wyciągnąć naszych bohaterów z niejednych tarapatów...
Aktualizacja:
Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Nasz dobry znajomy George Stobbart przylatuje do Paryża po dłuższej nieobecności w Europie. Ponieważ otrzymał szokujący i nie wiadomo przez kogo nadany telegram o śmierci swej przyjaciółki Nico, pierwsze kroki kieruje do jej mieszkania przy Rue Jarry.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska
Interfejs w grze jest tradycyjny, choć może wydać się nieco staroświecki graficznie. Przemieszczamy George'a i Nico za kursorem w kształcie ręki, jeśli ta kiwa na nas, oznacza to opcję przejścia w niewidoczny w tym momencie, dalszy obszar lokacji. Ikonka lupki wskazuje na możliwość przyjrzenia się czemuś, podnoszącej coś dłoni - zabrania danego przedmiotu, kół zębatych - użycia jednej rzeczy na drugiej, ust - nawiązania dialogu. Przedmioty, które powinny trafić do kieszeni sterowanej przez nas postaci zostały w tekście wyróżnione kolorem czerwonym .
Warto klikać obiekty zarówno LPM, jak i PPM, przeważnie komentarze bohaterów różnią się w obu tych przypadkach, dotyczy to także znajdziek w ekwipunku. Czasem kliknięcie PPM oznacza wydostanie jednej rzeczy z drugiej, czasem rozłożenie dopiero co skonstruowanego przedmiotu na czynniki pierwsze. Inwentarz wyświetla się klasycznie - na pasku w dole ekranu. Tamże w postaci obrazków pojawiają się także kolejne opcje dialogowe, rzecz jasna, polecam wyczerpywać wszystkie tematy.
W grze funkcjonuje mapka, dzięki której przeskakujemy pomiędzy odległymi lokacjami, aktualnie dostępne zaznaczone są czarnymi krzyżykami (czerwonym - ta, w której się właśnie znajdujemy), natomiast lotnisko, na które należy się kilkakrotnie udać, widnieje w postaci strzałki w prawym górnym rogu mapy.
Menu ukryte jest na pasku w górze ekranu, w postaci: krzyżyka oznaczającego zakończenie zabawy, ikonki zapisu i wczytania gry oraz ustawień, w tym także wyboru języka (angielski lub niemiecki).
Podczas gry można kilkakrotnie zginąć (ostrzegam o tym w treści poradnika) - należy więc często zapisywać stan rozgrywki.
A zatem pora rozprawić się z niebezpieczną i tajemniczą organizacją neotemplariuszy i wyciągnąć naszych bohaterów z niejednych tarapatów, w jakie tym razem postanowili się wpakować...
- Broken Sword 2,5: Pub; Apteka
- Broken Sword 2,5: Metro
- Broken Sword 2,5: Muzeum Historii; 3435 Rangersfield
- Broken Sword 2,5: Lotnisko
- Broken Sword 2,5: 3435 Rangersfield
- Broken Sword 2,5: Biblioteka
- Broken Sword 2,5: York
- Broken Sword 2,5: Rue Jarry #3
- Broken Sword 2,5: Hotel Ubu
- Broken Sword 2,5: France Nationale; Rue Jarry
- Broken Sword 2,5: Montfaucon
- Broken Sword 2,5: Rue Jarry #2
- Broken Sword 2,5: Park Rouge; Cafe de la Chandelle Verte; France Nationale
- Broken Sword 2,5: Rue Jarry #1
- Broken Sword 2,5: Paryż
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
