Mapa Narvik, Podbój
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz mapę Narwik w trybie Podboju (Conquest) w Battlefield 5. Rozdział zawiera również ogólną charakterystykę mapy, legendę oraz opisy flag pod względem ilości dostępnych osłon.
Charakterystyka mapy Narvik
Narwik to zaśnieżony teren górzysty z dostępem do morza. Miasto posiada fortyfikacje w postaci bunkrów (przy punkcie A) oraz stacjonarnych karabinów maszynowych (punkt A oraz E). Z miastem sąsiaduje infrastruktura kolejowa (zajezdnia, bocznice, rozjazdy, od F przez D do B) oraz małe budynki rybackie.
Bitwy na tej mapie to mieszanina walk w terenie zabudowanym z walką w zaspach. Kluczowe jest tu wykorzystanie terenu oraz zgliszcz i wraków. Mapa daje spore możliwości ataku z dystansu, ukrycia, a także w zwarciu. Ukształtowanie terenu umożliwia oskrzydlanie wroga (zwłaszcza na północy mapy oraz przy punkcie F i A). Mapa jest skonstruowana w taki sposób, abyś nigdzie nie czuł się bezpiecznie - oferuje spore możliwości ataku z dystansu.
Okolice flag C, E oraz F są bogate w osłony. Przy F możesz wykorzystać nasyp oraz bocznicę. Przy C i E - wystarczy ostrzeliwać przeciwników z budynków. Punkt A kładzie spory nacisk na wykorzystanie ukształtowania terenu - dużo tam pagórków i wzniesień. Punkty B i D, mimo, że są na moście kolejowym, nie są zamkniętymi przestrzeniami - na punkt B można się dostać na kilka sposób (od strony D, po drabince, od południowej strony B). Zniszczony most kolejowy, mimo dużej liczby osłon, jest szczególnie wrażliwy na ataki od strony F oraz A. Gracze często zapominają, że z flagi A można ostrzeliwać most kolejowy.
Bardzo fajnymi miejscówkami snajperskimi są budynki przy fladze A, bunkry przy fladze A oraz na północy A. Punkty B i D można z powodzeniem ostrzeliwać je z punktu A (blisko punktu A patrząc w stronę punktu D jest silos ze stacjonarnym działkiem - możesz z niego skorzystać). Blisko punktu F oraz nasypu jest taśmociąg, który możesz wykorzystać - pamiętaj, aby mieć przejęte punkty E i F - inaczej ryzykujesz dużo. Niedaleko punktu D są zgliszcza budynku - to kolejna dobra miejscówka do ataku na D. Punkty C i E są dość ciężkie dla snajpera, dużo tam zabudowań i walki na małym i średnim dystansie.
Punkt E często warto zachodzić od północnego - zachodu. Są tam stacjonarne kaemy, przy których gracze lubią często przebywać.

0
Komentarze czytelników
norki Chorąży
Battlefield V poradnik kampania czy taki będzie i kiedy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
