America's Army Special Forces: Assault (1) SF Arctic
Aktualizacja:
Atak rozpoczyna swoją misję przy wyjeździe z tunelu; stąd prowadzą dwie drogi. Pierwsza w lewo w stronę skał i pagórków, a następnie mniejszego wąwozu; druga prosto, tak jak prowadzi droga, z której później można wybrać kilka możliwych rozwiązań. Atak, aby wykonać swoje zadanie, musi wyeliminować siły wroga albo otworzyć drzwi do ciężarówki, która oddalona jest o kilometr do przodu; jest to o tyle trudne zadanie, iż dostępu do ciężarówki bronią trzy pojazdy opancerzone BTR. Na wyposażeniu sprzętowym w drużynie ataku mamy dostępne ręczne wyrzutnie rakiet AT4, karabinki modyfikowalne M4, karabin snajperski SPR oraz siły lokalne z RPG7 i VSS Vintorez.
Najprościej przeprowadzona akcja na tej mapie jest o tyle trudna, że wróg może się schować i poczekać na nas praktycznie w każdym miejscu; byle jaki krzaczek albo drzewko jest świetnym miejscem do obrony. Miej na uwadze, że na mapie będzie dochodziło to wymiany ognia najpierw z granatników m203 a następnie ze zwykłego karabinu. Trzeba uważać, aby na początku rundy nie udać się w jakieś otwarte miejsce na mapie, gdyż znajdziesz się wtedy jak na patelni - jeden strzał z granatnika i czekasz aż runda się skończy.
Proponuję kilka dróg ataku.
Na początek zajmijmy się lewą stroną. Zaczynając rundę kierujesz się w lewo pod górkę w stronę skał, pagórków i rosnących tu i ówdzie drzew. Gdy tylko wejdziesz na górę staniesz przed wyborem następnej trasy, a jest ich wiele. Możesz iść dalej na lewo, gdzie po jakimś czasie dojdziesz do specyficznego wąwozu; musisz jednak być bardzo ostrożny. Pewne jest, że po drugiej stronie będzie czekał oddział wroga spragniony fragów i jak tylko się wychylisz to przeciwnicy wpakują w ciebie salwę ognia. W takiej sytuacji dobrym posunięciem jest wrzucenie paru grantów dymnych do wąwozu; najpierw wrzuć jeden i odczekaj na spadające pociski, zarówno zwykłe kule jak i granaty m203. Następnie wchodząc w dym rzuć przed siebie kolejny granat jak najdalej do przodu. Obrońca zdezorientowany dymem będzie musiał się wycofać na odległość, w której będzie miał dobrą widoczność; ty, natomiast, będziesz mógł tym sposobem poruszać się w przód. Dobrym rozwiązaniem jest też położyć się w dymie i poczekać aż on opadnie. Często jest tak, że jak dym opada a ty się nie ruszasz leżąc, obrońca nie jest w stanie na pierwszy rzut oka zauważyć Ciebie, jednak Ty możesz spostrzec go i zabić jako pierwszy.

Przed Tobą wąwóz; to właśnie tam, za mgłą, czyha na Ciebie wróg. Natomiast Ty, korzystając z okazji, że jesteś w ataku, musisz się tędy przebić.
Wracamy do punktu, w którym weszliśmy na wzniesienie, kierując się na lewą stronę od spawnu ataku. Możesz udać się w prawą stronę dochodząc do klifu skalnego z kilkoma choinkami. Tutaj jest idealna widoczność zarówno na ogromny plac na środku mapy jak i wyżyny skalne po jej prawej stronie. Uważaj jednak, nie tylko ty masz taką widoczność. Może się zdarzyć, że gdy tylko się tu wystawisz, od razu dostaniesz z granatnika oponenta. Często jednak jest tak, że obrońcy starają się skupić na lewej i prawej stronie mapy zapominając o środkowym placu. Nie mniej jednak, miejsce to jest bardzo ważne i zawsze dobrze jest posprawdzać, czy gdzieś w środku nie zagubił się jakiś obrońca. Na ten klif polecam wychodzić z wyciągniętym granatnikiem m203.

Bardzo często za tym skalnym bunkrem chowa się obrońca, czekający aż się wysuniesz na otwartą przestrzeń, żeby mógł Cię zestrzelić.

Posprawdzaj dobrze wszystkie zakamarki na granicy widoczności. Jak zauważysz wroga, to tylko jeden celny strzał z 203 dzieli Cię od zdobycia fraga.
- America's Army: Special Forces - poradnik do gry
- America's Army Special Forces: Poradnik do gry
- America's Army Special Forces: SF Arctic
- America's Army Special Forces: Informacje SF Arctic
- America's Army Special Forces: Assault (1) SF Arctic
- America's Army Special Forces: Assault (2) SF Arctic
- America's Army Special Forces: Assault (3) SF Arctic
- America's Army Special Forces: Defense (1) SF Arctic
- America's Army Special Forces: Defense (2) SF Arctic
- America's Army Special Forces: SF Arctic
- America's Army Special Forces: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szkoda że poradnik jest nieprzydatny. Screeny nic nie mówią. Trzeba było pokazać mapę (rzut z góry) i by było przejrzyście.
23.12.2004 | 13:27
Matt --> dobrze że mamy samych mondrych Polaków, takich jak Ty, od razu rośnie nasz "imidż" - nie tylko na zachodzie, ale nawet wśród nas samych... ;)
Niema to jak dobra saomoobrona :)
Mam do wszystkich pytanko: jak mają ludzie cheatować na serverach z PunkBusterem? A jeśli chodzi wam o ludzi używających specjalnych programów (hacks), to wyrażajcie się precyzyjniej, bo takie komentarze tylko odstraszają ludzi.
Rivui --> Ok tyle że..
Jak trafia ci sie kilku takich delikwętów to votowac można bez konca, slot kik daje 5 min spokoju ale zaraz znajdzei sie inny "sprytny". Jest kilka map mało zacziterowanych np sandstorm ale w taki pipeline czy bridge to ..... ma sa kra
Tolar --> Zgadzam sie.
Ale kilku cheaterow mozna latwo likwidowac poniewaz czuja sie zbyt pewni i brna do przodu. Wystarczy granat (bo wychylic sie to masakra ;P). No ale sa cheaterzy ktorzy strzelaja przez sciany lub wlasnie z 203 jak z rpk-a. Na to nie ma rady :( Ale wtedy idealnie to widac i wystarczy votekick. Klonowanie sie tez sucks :(
Opis jak i sama gra jest spox ale przestałem grac w nią bo ... cheaterzy sąudręką kilku map i jeśli mam siedziec i zastanawiac sie czy gosc jest taki dobry czy ma poprostu aimbota to ja dzeiki i odpadam. Jest 2,2 aktualna chyba i nadal nic nie zrobili z "cziterami", ręce mi opadają jak widze goscia z 203 ktory nawala jak z rpk-a (granatami). Jednym słowem fajna grta tyle że zje...na przez "cziterów".
Błąd jest znany. Podczas wysyłaniu poradnika do gola wiedzieliśmy o nim i dlatego razem z poradnikiem poszło poprawione logo. Literówka może się zdarzyć w tekście, który ma parędziesiąt tysięcy znaków... Niestety poprawka została przy publikacji pominięta.
Matt --> dobrze że mamy samych mondrych Polaków, takich jak Ty, od razu rośnie nasz "imidż" - nie tylko na zachodzie, ale nawet wśród nas samych... ;)
Ojej Matt to straszne, teraz musimy rozwiązać wiodący klan i grac FFA, nie będzie juz ligi TWL tych komentarzy w "match communication" oczywiście po angielsku, będzie mi tego brakować....
Tak na poważnie myślę ze ten głupawy błąd nie umniejsza naszych dwuletnich dokonań na arenie europejskiej, ale z drugiej strony nie jesteśmy godni juz dalej reprezentować Polskę na wysokim poziomie a wszytko przez ten zaj****ny banner.
Zastanawiam, sie jaki komentarz byś wstawił jak by tego bannera na początku nie było.... YYYY "LMAO w 4 linijce na 3 stronie jest literówka, "wiodący" klan LOL a nawet nie umieją sprawdzać tekstu w wordzie jak ja zawsze to robie"
Peace (<--- dobrze napisałem?)
Rzeczywiscie, cholerny błąd. Normalnie masakra. Czepiacie się przejęzyczenia, a sami nie napisalibyście chociał w 1/4 takiego poradnika... No comment.
Cała Polska - najlepiej tylko siedzieć na dupie i narzekać.
Vonguard ... a może Von Stąd ... luss moze mowimy o innej grze <lol> ... HOOAH wiodący klanie!
Ale siara, "wiodacy" Klan a nie maja nawet ludzi ktorzy by podstawy angielskiego znali i potem opinia o Polakach-gluptakach idzie w swiat.
Gratuluje osobie robiacej banner slowa "Vonguard", powiedzialbym LMAO ...ale to na prawde zenada!!! :-/
Stranger --> Ty biec do przodu, strzelac i nie dać sie zabić :D :P
Ciekawe czy do tego też sie Stranger ostro przyczepi ;D
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
