American Conquest: Misja 7 Zajazd Pizarro 1532-1544

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 7

1 - Misja 7 | Zajazd Pizarro 1532-1544 | American Conquest - American Conquest - poradnik do gry
Cel: Zabić Manco - Misja 7 | Zajazd Pizarro 1532-1544 | American Conquest - American Conquest - poradnik do gry

Cel: Zabić Manco.

Aby zabić Manco trzeba go wpierw odnaleźć, co jest często nie tyle trudnym co czasochłonnym zadaniem. Na mapie znajduje się spora ilość osad Indian, w których musimy przeszukać każdy budynek. Własną wioskę rozbudowujemy jak najbardziej na północ (1) , chowając cywilne budynki za fortecą. Obok fortecy stawiamy fort, na tyle wysuwając go na południe, aby miał on możliwość prowadzenia ostrzału znajdującej się nieopodal wioski wroga (2) . W osadzie tej zajmujemy żołnierzami kilka budynków, resztę zabudowań niszczymy - powstanie tu miejsce na odpieranie ataków przychodzących z głębi lądu. Aby dostać się do kolejnych siedzib wroga musimy wyszkolić ogromną armię. Tworząc jednostki pamiętamy, aby zaprzestawać ich produkcji w czasie najazdów wroga - co pozwoli na prowadzenie ostrzału z fortu i fortecy (do tego zaś, potrzebne są spore ilości żelaza i węgla). Mamy dość dużą różnorodność dostępnych jednostek wojskowych, musimy się jednak zdecydować, które z nich będziemy produkować na dużą skalę. Najlepiej wybrać jeden rodzaj żołnierzy z bronią białą, jeden z bronią palną i jeden oddział kawalerii. Wybrany rodzaj jednostek będziemy produkować masowo, a wszelkie ulepszenie poświęcać tylko im. Wynalazki i nowości z różnych dziedzin są dostępne m.in. w ratuszu, nie możemy sobie jednak pozwolić na duże wydatki w tej dziedzinie. Inwestujemy więc w najbardziej potrzebne gałęzie przemysłu, takie jak: zwiększenie produkcji żywności, ulepszenia kopalń, a także wszelkie ulepszenia dotyczące wybranych wcześniej do masowej produkcji jednostek wojskowych (szybkość produkcji, umiejętności wojskowe itd.). Atak na każdą z indiańskich wiosek możemy podzielić na dwa etapy. Pierwszy to zajęcie jednej z wież strażniczych, które znajdują się na obrzeżach miast (pic.17). Jest to dobry sposób, aby na bieżąco znać sytuację we wrogiej osadzie. Na tak przygotowany teren, wysyłamy sporej wielkości armię. Główną linią obrony Indian są budynki z poukrywanymi weń mieszkańcami. Warto więc zająć kilka takich zabudowań, opanowując tym całkowicie sytuację w miasteczku. Pozostałe domy w mieści możemy wystrzelać działami, które możemy produkujemy w fortecy. Będziemy potrzebować bardzo dużo jednostek każdego z surowców, warto więc wybrać się po skarby do starej świątyni na południowym wschodzie (6) . Po zniszczeniu wioski (2) , proponuję zająć się osadami (5) i (7) . Miasta (3) i (8) można w łatwy sposób zrównać z ziemią za pomocą Fregaty (ogromnego statku), jednak jego koszt budowy jest astronomicznie duży. Nie pozostaje więc nic innego jak drogą lądową zdobyć kolejne miasta (8) , (4) i (3) . Nie jest oczywiście regułą to, że trzeba podbić całą planszę aby odnaleźć Manco. Może się zdarzyć, że zabijemy go już po godzinie zmagań, niestety przy odrobinie pecha ;-), możemy męczyć się z tą misją kilka długich godzin.

pic.17 - Misja 7 | Zajazd Pizarro 1532-1544 | American Conquest - American Conquest - poradnik do gry
pic.17
Podobało się?

0

American Conquest

7 lutego 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2004-03-19
17:26

zanonimizowany145016 Legend

😊

dobrze napisany poradnik czytałem se cały i mi sie podobał

Komentarz: zanonimizowany145016
2004-03-19
17:34

Coy2K Legend

Coy2K

caly ?? hehe to neizle czasu musialo ci to zajac

Komentarz: Coy2K
2016-05-27
14:06

Kamil67 Pretorianin

Kamil67

Wie ktoś może czemu w misji 4 Pizarro po uzbieraniu 20 tys. złota nic się nie dzieje? Bardzo wciągnęła mnie gierka, ale jeżeli nic nie da się z tym zrobić to lipa z grą i do kosza, zmarnowałem chyba godzinę na czekaniu aż się to zbierze...

Komentarz: Kamil67

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl