Wymagania sprzętowe i inne technikalia. Wszystko o The Outer Worlds - data premiery, DLC
- Wszystko o The Outer Worlds - data premiery, DLC
 - Data premiery
 - Gameplay
 - Wymagania sprzętowe i inne technikalia
 - Recenzje i oceny
 - DLC
 - Ciekawostki
 
Wymagania sprzętowe i inne technikalia
The Outer Worlds działa w oparciu o technologię Unreal Engine 4. Oprawa graficzna tej produkcji może się podobać – malownicze krajobrazy zapadają w pamięć, a uwagę przykuwają bogate w detale modele broni i elementów pancerza. Najsłabszym jej elementem jest mimika postaci, której „odrobinę” brakuje do ideału.

Konsolowe wersje The Outer Worlds wykorzystują dodatkowe możliwości PlayStation 4 Pro oraz Xboksa One X. Podczas gdy posiadacze mocniejszej wersji sprzętu Microsoftu mogą cieszyć się natywną rozdzielczością 4K, na konsoli Sony tytuł działa w rozdzielczości 1440p skalowanej do 4K.
Co zaś tyczy się wersji na PC – przez rok od premiery ma być ona dostępna wyłącznie w Epic Games Store oraz sklepie Microsoftu. Poniżej znajdziecie jej wymagania sprzętowe.
Minimalne wymagania sprzętowe:
System operacyjny:  | 64-bitowy Windows 7 (z pakietem Service Pack 1)  | 
Procesor:  | Intel Core i3-3225 / AMD Phenom II X6 1100T  | 
Pamięć RAM:  | 4 GB  | 
Karta graficzna:  | Nvidia GeForce GTX 650 Ti / AMD HD 7850  | 
Wolne miejsce na dysku:  | 40 GB  | 
Zalecane wymagania sprzętowe:
System operacyjny:  | 64-bitowy Windows 10  | 
Procesor:  | Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 5 1600  | 
Pamięć RAM:  | 8 GB  | 
Karta graficzna:  | Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD RX 470  | 
Wolne miejsce na dysku:  | 40 GB  | 
Na konsoli Nintendo Switch omawiana produkcja pojawiła się natomiast dzięki wspólnym wysiłkom zespołu Obsidian Entertainment i studia Virtuos. Choć sam fakt przeniesienia w całości rozbudowanego RPG-a na przenośną konsolę może budzić uznanie, deweloperzy zostali zmuszeni do wprowadzenia licznych kompromisów w oprawie graficznej.
Oprócz obniżenia rozdzielczości (produkcja działa w trybie przenośnym w trybie 540p), autorzy znacznie zredukowali detale oraz liczbę obiektów, a także zmniejszyli odległość rysowania, przez co niektóre krajobrazy wyglądają tu zupełnie inaczej, niż na konsolach Sony i Microsoftu czy komputerach osobistych. Na wzmiankę zasługuje również framerate – choć gra „celuje” w 30 klatek na sekundę, często zdarzają się znaczne spadki liczby klatek animacji.
O tym, jak omawiany tytuł w wersji na „pstryczka” prezentuje się w akcji, możecie się przekonać, oglądając poniższy materiał wideo przygotowany przez ekipę Digital Foundry.
