Podczas gdy działacze Nintendo zaczynają coraz głośniej mówić o zamknięciu rozdziału pt. „GameCube” w historii firmy, ekipa developerów pod wodzą Eiji Aonumy szykuje się do zakończenia żywotu „kostki” akcentem, który zapadnie nam w pamięć na lata.
Opinia
Krzysztof Gonciarz
5 stycznia 2006
Czytaj Więcej
Podział świata na jasny i mroczny to bardziej powrót do TLoZ:A Link to the Past niz do którejkolwiek z gier o Linku na N64.
Zelda na pewno chłopcem nie jest. Co najwyżej Link mógłby być dziewczynką...ale nie jest;]
W kazdej Zeldzie sa "dwa swiaty". W Oracle byly inne czasy, w Ocarinie tak samo, w Minnish Cap - swiaty ludzi i kurdupli. Troche po schematach jadą...
jezeli chcesz wiedziec co to jest schematycznosc to pograj w niektore geirki EA. a kazda nowa zelda zostaje wzobgacona o MASE nowych smaczkow. nie wiem co wy uwazacie. jak dla mnie, Twilight Princess zarzadzi
MGR -> każda gra - jeśli zaczniemy doszukiwać się na siłę podobieństw - będzie schematyczna, a Twoje zycie nie jest schematyczne ? ;)