Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 sierpnia 2022, 11:52

autor: Adrian Werner

Zwiastun Rooted, survivalu inspirowanego The Last of Us

Na targach gamescom 2022 zaprezentowano zwiastun gry Rooted, czyli survivalu zainspirowanego The Last of Us.

Podczas będącej częścią targów gamescom prezentacji Future Games Show pokazano zwiastun projektu Rooted, czyli survivalowej gry akcji mocno inspirowanej serią The Last of Us.

  1. Gra zmierza wyłącznie na PC i będzie dostępna na Steamie. W dalszych planach twórcy mają także konwersje na PS5 i Xboksa Series X/S.
  2. Za projekt odpowiada Headlight Studio.
  3. Produkcja powstaje na silniku Unreal Engine 5.
  4. Premiera planowana jest na początek 2024 roku.

Rooted przeniesie nas do roku 2100. Wojna z wykorzystaniem broni biologicznej doprowadziła do upadku cywilizacji i śmierci większości ludzi. Z czasem natura oczyściła ze skażenia niektóre fragmenty Ziemi, pozwalając niedobitkom ludzkości na przebywanie tam bez środków ochronnych.

W Rooted wydarzenia będziemy obserwowali z kamery umieszczonej za plecami postaci. Podczas zabawy mamy zbierać surowce w celu rozbudowy bazy. Aby to osiągnąć, konieczne mają być wyprawy na niebezpieczne tereny, zamieszkałe zarówno przez wrogów z krwi i kości, jak i agresywne maszyny. Wszystkim tym będziemy mogli bawić się samotnie lub w kooperacji.

Autorzy zamierzają zdobyć część środków na produkcję za pośrednictwem Kickstartera. Zbiórka została uruchomiona wczoraj i twórcom udało się już zgromadzić 20% celu minimalnego, który ustalono na poziomie 60 tys. euro.

W serwisie Steam pojawiła się już karta gry, dzięki czemu poznaliśmy jej minimalne wymagania sprzętowe.

Rooted – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i5
  2. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1070
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Miejsce na dysku: 8 GB
  5. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej