Newsroom Wiadomoci Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomo gry 22 lipca 2015, 10:44

Zapowiedziano Mooncrest - RPG by造ch pracownik闚 BioWare

Studio KnightMayor, za這穎ne przez by造ch pracownik闚 zespo逝 BioWare, zapowiedzia這 pecetowego RPG-a Mooncrest.

Gra ma odwo造wa si do tradycji starych produkcji studia BioWare. - Zapowiedziano Mooncrest - RPG by造ch pracownik闚 BioWare - wiadomo - 2015-07-22
Gra ma odwo造wa si do tradycji starych produkcji studia BioWare.

Niezale積e studio KnightMayor ujawni這 sw鎩 pierwszy projekt. Okaza豉 si nim gra RPG Mooncrest, kt鏎a zmierza na pecety i ma trafi do sprzeda篡 w przysz造m roku. Celem autor闚 jest opracowanie projektu w stylu klasycznych tytu堯w zespo逝 BioWare. Nie s to jedynie czcze przechwa趾i, gdy tw鏎cy wczeniej przez wiele lat byli pracownikami tej kanadyjskiej fabryki przeboj闚, gdzie wsp馧tworzyli m.in. Jade Empire, Dragon Age: Origins, Mass Effect oraz Star Wars: The Old Republic. Warto doda, 瞠 g堯wn si章 nap璠ow stoj鉍 za Mooncrest jest Rick Burton. Przed rozpocz璚iem profesjonalnej kariery opracowa on seri bardzo ciep這 przyj皻ych mod闚 do pierwszego Neverwinter Nights i zawarte w tych amatorskich projektach pomys造 teraz chce rozwin寞 w swojej pierwszej grze pod szyldem KnightMayor.

Kampania przeniesie nas do klasycznej krainy fantasy i opowie histori dw鏂h kobiet. Pierwsz z nich b璠zie szlachetna, ale naiwna paladynka imieniem Sera, kt鏎a po uko鎍zeniu wieloletniego szkolenia wyruszy w wiat w poszukiwaniu przyg鏚. Podczas podr騜y spotka podst瘼n wojowniczk Pirotas i wsp鏊nie spr鏏uj powstrzyma spisek, kt鏎y mo瞠 doprowadzi do zag豉dy miasta Mooncrest.

Zapowiedziano Mooncrest - RPG by造ch pracownik闚 BioWare - ilustracja #2

Celem autor闚 jest zaoferowanie ciekawej opowieci, kt鏎ej kluczowym elementem oka蕨 si relacje mi璠zy dwiema bohaterkami. Sera i Pirotase maj posiada zupe軟ie inne osobowoci oraz historie 篡ciowe, a kontrast mi璠zy nimi b璠zie nap璠za du蕨 cz ca貫j historii. W zrealizowaniu tych plan闚 pomo瞠 kinowy system dialog闚, wzorowany na tym, jaki mo瞠my znale w wi瘯szoci produkcji studia BioWare. Ponadto spos鏏 prowadzenia rozm闚 wp造nie na statystyk wsp馧czucia, kt鏎a znajdzie bezporednie prze這瞠nie na skuteczno w walce paladynki.

System bitewny rozgrywany b璠zie w czasie rzeczywistym z aktywn pauz i ma oferowa spor swobod taktyczn, tak aby o wyniku potyczki w r闚nym stopniu decydowa spryt gracza, jak i statystyki dowodzonych przez niego postaci. Podczas zabawy du穎 czasu sp璠zimy tak瞠 na rozwi頊ywaniu zagadek. ζmig堯wki maj by trudne i pomys這we, a przy ich projektowaniu autorzy inspirowali si przygod闚kami.

Niestety, na razie autorzy udost瘼nili jedynie grafiki koncepcyjne, wi璚 nie wiemy jak gra prezentuje si w akcji. Pierwsze screeny i materia造 video maj zosta opublikowane ju wkr鏒ce.

  1. Mooncrest oficjalna strona gry