Wyniki badań: miłośnicy gier MMO mają większe szanse na sukces w biznesie
No to biore sie za ostre granie w MMORPG, ale to dopiero jak wyjdzie Darkfall Online :D
80% graczy MMO to dzieci neo ktore nic w zyciu nie osiagna
Tak tak, jasne, to tak samo jak mówili, że gry bardzo dobrze wpływają na kondycję dzieciaka.
Wszelakim 'wynikom badan', lekarzom, naukowcom i innym oszustom wierze jeszcze mniej niz politykom.
Jest w tym trochę prawdy, ale te umiejętności można też zyskać podczas wielu innych czynności.
Jasne, wmawiajcie im, że bezmyślne klikanie w WoW ma jakiś pozytywny wpływ :D
80% graczy MMO to dzieci neo ktore nic w zyciu nie osiagna
Zgaduje, że jesteś 12 latkiem który poprostu nie ma jak opłacać abonamentu :D
Gladius i dlaczego generalizujesz. Jak ktos w jakis MMO dysponuje $ i sobie np. robi obrot przy zyskownosci 30% (itemy, jakies blessy, core itp) - tutaj roznica jest taka, ze to (jeszcze?) nie jest realny mocny kapital. ale to chyba tylko sie cieszyc, ze za darmo mozesz potrenowac wszelkie aspekty wolnego rynku co i jak.
Jezeli traktujesz to jako "kolejny pasjans" to przespales 5-10 lat ; o .bo?setki tysiecy ludzi, wolmy handel, ot virtualny - ale prawdziwy..