„Wszystko, czego oczekiwałem od gier”. Nowe RPG na Steam rezygnuje z eleganckiej grafiki, w zamian oferując realistyczny, otwarty świat
Brzmi ciekawie. Chętnie sobie sprawdzę te gierkę.
Osobiście też właśnie tego oczekuje od gier, czyli jak największej swobody i ciekawych mechanik. Oczywiście gdyby gra była ładniejsza to bym nie narzekał, ale i tak gameplay zawsze będzie górował nad grafiką.
To jedna z takich idei, które mi się kołatały po tysiącach godzin zmarnowanych w ładne, ale puste gry.
Czyli aby spróbować zrobić - nawet w ramach eksperymentu - grę, w które te całe, albo przynajmniej znaczące zasoby przeznaczone dla grafików, oświetleniowców czy twórców modeli, przeznaczyć właśnie na inne rzeczy: rozbudowaną fizykę świata, ilości wyborów, mechanik czy systemów zawiadujących światem itd.
Mogłoby to dla mnie być nawet low poly w pixelartowej retrografice, jeśliby te inne elementy były odpowiednio dopracowane.
100x bardziej preferuję taką grafikę, z własnym oryginalnym ale ładnym stylem, niż super duper ultra realistyczne UE5 i gra fantasy wygląda tak samo jak jakieś sci-fi czy akcyjniak.