Epic Games poinformował o wykorzystaniu programu SpeedTreeRT firmy IDV, pozwalającego na wierną symulację życia roślinnego w wirtualnych światach. Dzięki temu już w Unreal Tournament III gracze będą mieli możliwość prowadzenia potyczek na planszach porośniętych gęstym lasem.
gry
Przemysław Zamęcki
16 listopada 2007 10:55
Czytaj Więcej
Unral Tournament III na komputery osobiste - chyba Unreal :P
A co do gry i tak myślę, że nie przebije pierwszego UT.
to juz wiedzialem ponad rok temu ze ta technologia bedzie wykorzystana w Unrealu tak wiec nie jest to jakas nowa wiadomosc.
Ciekawe jakie bedą wymagania....
weż ty mnie nie rozśmieszaj!...one już są dawno znane!....
Przecież jest demo więc co za problem sprawdzić? Na moim sprzęcie tj:
GeForce 7600GT 256MB
2GB RAM
P4 3.2GHz
w rozdzielczości 1024x768 mam ok. 25-30 klatek więc wymagania wbrew pozorom nie są duże.
co na to Greenpeace??
Sądzę, że ta technologia, dałaby świetne efekty w świecie STALKERa.
Drzewa, drzewa a obrazek bez drzewek ;) ...
Ale wiadomo wszyscy muszą zauważyć, że gra wyjdzie :P Sprytnie.