Dziś piszemy m.in. o zapowiedzi gry Final Fantasy III w wersji na PSP, usłudze Xbox SmartGlass, modyfikacji Black Mesa, a także filmowym projekcie powstającym przy współudziale studia Valve Software. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
gry
Marcin Skierski
11 czerwca 2012 13:45
Czytaj Więcej
Ten mod Black Mesa robią tyle czasu, że już straciłem nadzieję, że się kiedykolwiek ukaże. Coś czuję, że to będzie taki Duke Nukem Forever wśród modów.
Z Black Mesy ukazały się nowe screen-shoty, całkiem niezłe jak na archaiczną wersję silnika Source 2007 (Orange Box):
http://wiki.blackmesasource.com/images/d/dd/Bm_mr_01.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/0/0f/Bm_mr_02.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/9/93/Bm_mr_03.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/7/77/Bm_mr_04.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/9/99/Bm_mr_05.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/f/f8/Bm_mr_06.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/7/74/Bm_mr_07.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/6/6f/Bm_mr_08.jpg
Jest to zarazem oficjalny start ich przygotowań do opublikowania moda, więcej informacji ukaże się w najbliższym czasie (nowa strona, wydanie soundtracka + 2 tygodnie = wydanie moda). Być może zagramy już w wakacje.
@dj_sasek
Nam się wydaje, że te 7 lat to dużo, ale nie twórcom gier. Gra tego typu (assetów mają znacznie więcej niż cały HL2) powstawałaby 2-3 lata w profesjonalnym studio z milionowym budżetem i opłacaną pracą 8 godzin dziennie. A tymczasem jest to mod, który powstaje przez hobbystów (wielu nie ma nic wspólnego z branżą) rozproszonych na 5 kontynentach i wyłącznie w wolnym czasie po pracy. Po za tym, jak to z hobby bywa, muszą z własnej kieszeni dorzucać do utrzymania serwerów SVN, o wolne datki nie proszą, bo to łamie licencję modderską Source.