Walki z bossami w PoE 2 spodobały się graczom tak bardzo, że chcieliby, aby każda mapa się nimi kończyła

Gracze przyznali, że chcieliby takiej zmiany. Trzeba by ją było jednak odpowiednio dopasować do aktualnego trybu rozgrywki. Fani mają już pomysły.

cooldown.pl

Anna Dymarczyk

Komentarze

Walki z bossami w PoE 2 spodobały się graczom tak bardzo, że chcieliby, aby każda mapa się nimi kończyła, źródło grafiki: Grinding Gear Games.
Walki z bossami w PoE 2 spodobały się graczom tak bardzo, że chcieliby, aby każda mapa się nimi kończyła Źródło: Grinding Gear Games.

Path of Exile 2 stało się sporym hitem już od pierwszych dni sprzedaży w early accessie. Gra póki co okazała się przyjaźniejsza dla nowych graczy niż jej poprzedniczka, a sporo osób broni ją przed agresywną krytyką ze względu na to, że nie jest jeszcze dokończonym produktem. Dyskusje o zmianach w mechanice się nie kończą. W pierwszej części Path of Exile, gracze na końcu każdej mapy mogli zmierzyć się z bossem. W drugiej odsłonie serii zmieniono tę zasadę, ale widać, że gracze chcieliby wrócić do tego, co było.

Gracze chcą walczyć z bossami na końcu każdej mapy

Na Reddicie wybuchła dyskusja dotycząca bossów. Jeden z graczy stwierdził, że rozpoczął grę na mapach i już tęskni za bossami. Okazało się, że nie jest sam. Wielu wtórowało, ale niektórzy zauważali, że na mapach nie brakuje wyzwań i bossowie byliby jedynie dodatkami.

W stosunku do pierwszej części Path of Exile, różnic w mapach jest sporo – pierwszą i jedną z istotniejszych jest fakt, że na jedną mapę przypada tylko jedno życie. To oznaczałoby, że wielu graczy odbijałoby się od ciągłej walki z bossami, która anulowałaby ich postęp na mapie. Zwracano jednak również uwagę, że czasem bardziej irytujące są śmierci zadawane przez potwory z Wyłomu albo Rytuału.

Zmiana mechaniki mogłaby pomóc

Path of Exile 2 jest wciąż w early accessie. To oznacza, że może dojść do wielu zmian w rozgrywce przed oficjalną premierą. Na to nadzieję mają wciąż niektórzy fani serii. Jeden z nich przedstawił swój plan na to, by wprowadzić bossów, a jednocześnie, żeby gra nie odrzucała tak mocno sfrustrowanych graczy.

Wydaje się, że można to naprawić... zdaje się, że jedno życie na mapę nie zostało najlepiej przyjęte. W najlepszym przypadku neutralnie.

Można dodać co najmniej jedno lub dwa życia więcej na mapę (nie musi to być pełne sześć, jak w Path of Exile 1). Pomyślałem, żeby to zrobić, dodając punkty kontrolne do map. Znalezienie punktu kontrolnego daje ci dodatkowe życie. Następnie przygotować to tak, aby można było podróżować pomiędzy punktami kontrolnymi, żeby nie było zawodu, gdy przegapi się losowy rzadki przedmiot na początku mapy.

W tej chwili mapowanie przypomina Path of Exile 1, ale jest gorsze, ponieważ jest mniej bossów i jedno życie. Chciałbym, żeby mapy przypominały bardziej akty 1-3 lub po prostu przypominały pierwszą część

- pisał użytkownik OrphanWaffles.

Podobnych pomysłów było więcej np. opcjonalna sala z bossami czy przywoływanie ich podobne do tego, co działo się w Last Epoch. Twórcy mają jeszcze sporo czasu na to, by zastanowić się, czy opłaciłoby im się wprowadzić tak daleko idące zmiany.

Windows 11 24H2 znowu psuje gry. Tym razem automatyczny tryb HDR jest wskazywany jako przyczyna problemów

Następny
Windows 11 24H2 znowu psuje gry. Tym razem automatyczny tryb HDR jest wskazywany jako przyczyna problemów

Twórcy mrocznego RPG w stylu Gothica sprawili wielką radość największym fanom gry. Drova: Forsaken Kin otrzymała aktualizację 1.2

Poprzedni
Twórcy mrocznego RPG w stylu Gothica sprawili wielką radość największym fanom gry. Drova: Forsaken Kin otrzymała aktualizację 1.2

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl