Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Walka w Diablo 4 postawi mocniej na ruch i taktykę niż w „trójce”

12.11.2022 14:21
rafq4
1
rafq4
177
Shadow in the darkness

Ciekawe co finalnie wyjdzie z tego wszystkiego. Dobrze jednak, że nie trzymają się tej wesołomiasteczkowej koncepcji z D3, tylko próbują nieco urozmaicić rozgrywkę i wprowadzać zmiany. Od D3 odbiłem się po jednym sezonie właśnie ze względu na zbyt dużą casualowość i prostą rozgrywkę nie dającą satysfakcji z osiąganych celów. No i przez plastusiową grafikę totalnie nie pasującą do tej serii.

post wyedytowany przez rafq4 2022-11-12 14:22:19
12.11.2022 14:25
2
odpowiedz
ProOko
6
Junior

"Według niego twórcy musieli zachować optymalną wartość by pojedynki nie były zbyt wymagające, ale też nie stanowiły przeszkody nie do pokonania" - do poprawki ;d

12.11.2022 14:29
ODIN85
😢
3
1
odpowiedz
ODIN85
42
Senator

Koniec ze spamowaniem LPM?

12.11.2022 14:30
Marder
4
2
odpowiedz
Marder
264
Senator

Tę przejrzystość twórcy uzyskali m.in. poprzez usunięcie w Diablo IV niebieskiej i żółtej poświaty na silniejszych wrogach.

Świetny pomysł. Po kilku ciosach zorientuję się że mam do czynienia z jakimś bykiem a nie leszczem. Nie potrzeba mi do tego kolorowych poświat błyszczących z daleka jak psu jajca.

Jeśli więc walka jest zbyt powolna i skomplikowana, sprawia wrażenie nieskończonego zbijania pasków życia. Jeśli natomiast jest zbyt szybka, wszystko zdaje się być zrobione z papieru, a nasze umiejętności mało wtedy znaczą. To ważne, by znaleźć złoty środek
Święta racja. Wreszcie odnoszę wrażenie że przy tym pracuje ktoś kto czuje blusa. Oby tylko na końcu nie przeważyły jakieś chore ambicje wydawcy lub komercha.

12.11.2022 14:44
marcing805
5
odpowiedz
1 odpowiedź
marcing805
197
PC MASTER RACE

Jakby premiera miała być za 3-4 miesiące, to już teraz byłoby o tym wiadomo. Według mnie bardziej realny termin to październik - listopad 2023 niż wiosna.
A ta ilustracja z newsa fantastyczna. Jak taki klimat będzie w grze, to być może też się skuszę na Diabła bez diabła.

13.11.2022 02:09
5.1
1
zanonimizowany1375375
3
Chorąży

Wszystko co pokazano na konferencji MS bodajże w sierpniu miało wyjść w ciągu roku. Diablo 4 też tam było.

12.11.2022 14:45
6
odpowiedz
zanonimizowany1376576
5
Generał

Przydałaby się jakaś rewolucja w tym gatunku i np. aby wrogowie potrafili mieć takie ruchy, skoki, uniki żeby było w nich trudno nacelować myszką tylko czy da się to zrobić skoro na padzie jest coś w rodzaju auto-aima.

12.11.2022 15:08
7
odpowiedz
zanonimizowany637308
81
Konsul

Najbardziej frustrujące w tej grze dla mnie były potwory, które stawiały promień Energi, który się kręcił, a takich promieni mogły nastawiać ile chciały i nieważna ochrona, poziom postaci wszyscy ginęli. Dopiero znacznie później to osłabili, ale to powinni usunąć całkowicie.

12.11.2022 16:07
maviozo
8
1
odpowiedz
1 odpowiedź
maviozo
239
autor zdjęć

Dużo gadania i obietnic a pewnie wyjdzie jak zwykle. W d3 i DI mam wrażenie, że właściwie nie ma AI wcale. 95% potworów po prostu w linii prostej idą do gracza i tyle. To w sumie nie jest jakaś ogromna wada, ale nawet w d1 i trochę w d2 dało się zauważyć, że sukkuby czy małe diabliki/fetysze zwiewają od gracza, magowie trzymają dystans a tutaj to właściwie takie mięso armatnie.

12.11.2022 20:54
Marder
8.1
Marder
264
Senator

W becie magowie i łucznicy trzymają dystans. Nie widziałem czy są jakieś potwory które odskakują czy umykają od bohatera ale beta to tylko mały wycinek gry.

12.11.2022 23:53
9
odpowiedz
zanonimizowany1374912
0
Pretorianin

W diablo 3 wciska sie ciagle to samo i gra jak na automacie.

13.11.2022 01:45
luckymike11
10
odpowiedz
luckymike11
74
Konsul

dobrze, że usunęli ten czerwony obrys z potworów szczerze mówiąc było to irytujące mimo, że w Diablo 3 przegrałem setki godzin każdą z postaci :-)

czekam na bete...

post wyedytowany przez luckymike11 2022-11-13 01:45:21
Wiadomość Walka w Diablo 4 postawi mocniej na ruch i taktykę niż w „trójce”