Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2022, 13:16

Gracze wciąż nie mogą się oderwać od Vampire Survivors, twórca dziękuje fanom

Twórca Vampire Survivors podziękował graczom za ciepłe przyjęcie gry. W zamian dostaliśmy deklarację dalszego rozwoju tytułu.

W zeszłym tygodniu informowaliśmy o tym, jak to pewna niepozorna gra za 10 złotych podbiła serca graczy. Od tego czasu Vampire Survivors jeszcze zyskało na popularności. Według SteamDB na zakup decydują się kolejni gracze, a transmisje na Twitch.tv mają coraz więcej widzów. Średnia ocen, mimo większej liczby not, ciągle pozostaje „przytłaczająco pozytywna”.

Gracze wciąż nie mogą się oderwać od Vampire Survivors, twórcy dziękują fanom - ilustracja #1
Wyniki popularności na Steam i Twitch.Tv z ostatnich siedmiu dni.

Pozytywny odbiór i rosnąca liczba graczy jest niezwykle istotną informacją dla twórcy. Poncle podziękował za wsparcie przy okazji nowej aktualizacji:

Raz jeszcze dziękuję cudownej społeczności [...], to ciągle przerasta moje oczekiwania. Uważam, że najlepszym sposobem na wyrażenie mojej wdzięczności jest dotrzymywanie obietnic w Early Access.

Poza podziękowaniami skierowanymi w stronę społeczności otrzymaliśmy informacje na temat nowości, jakie trafiły do gry. W wersji 0.2.10 Vampire Survivors otrzymujemy dwie nowe postacie, trzy osiągnięcia odblokowujące dodatkową zawartość oraz świeżą arenę. Poza tym naprawiono niektóre błędy i ulepszono animacje przeciwników. Pojawił się też tryb dla streamerów, zmieniający muzykę w Bibliotece, a wersje na Linuxa i MacOS są w trakcie testowania. Na ten tydzień zapowiedziano tłumaczenia na nowe języki: koreański, chiński, japoński, niemiecki, francuski i hiszpański. Wspomniana została również wersja mobilna, ale obecny silnik gry uniemożliwia konwersję, więc nie nastąpi to w najbliższej przyszłości.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej