Tam chyba wrzucono za dużo weteranów, którzy gryźli się ze sobą. Druga sprawa, to nie dziwię się, że studio zamknięte, skoro ludzie z takim doświadczeniem kosztują dużo, a skoro nie dowieźli praktycznie nic przez tyle lat to przepalali kasę.
Studio The Initiative miało tchnąć życie w markę Perfect Dark i wnieść nową jakość do branży gier wideo
Tym czymś? Aha.
To oskryptowane do bólu demo to owoc KILKU lat,  to jedyne co potrafili na kolanie zrobić i jeszcze z protagonistki zrobili babochłopa.
Wcale się MS nie dziwię, banda weteranów, która gryzła się między sobą gorzej niż dzieci w piaskownicy.
Przez tyle lat nie było efektów, to było trzeba zamykać ten cyrk.
Nikt nie będzie dokładał kasy w nieskończoność, tworzenie gier to biznes, a nie instytucja charytatywna.
Bawi mnie to jak ludzie wierzą, że jak ktoś pracował przy jakiejś grze np.: GTA to jak założy własne studio to stworzą coś na miarę hitu stworzonego w poprzedniej firmie gdzie podłogi zamiatał i światła gasił. Tak będzie z tym The Blood od Dawnwalker czy jakoś tak. To że ktoś pracował przy Wiedźminie 3 (mył okna w biurze) to nie znaczy że jest w stanie stworzyć coś na miarę tego projektu. Ludzie otwórzcie oczy.

Ani trochę ich nie szkoda. Po prostu dostalibyśmy kolejną 'woke' grę z góry skazaną na porażkę.