Seria Assetto Corsa zdominowała dzisiejszy Motoprzegląd, reprezentowana nie przez jedną, a dwie gry (Evo i Rally). Zaraz za nią jadą The Crew: Motorfest i Project Motor Racing z wysypem nowości, a kawałek dalej jest NASCAR 25.
gry
Krzysztof Mysiak
18 października 2025 16:29
Czytaj Więcej
Łakome kąski w tym przeglądzie. Jaram się Assetto Rally i nowymi samochodzami do AC Evo, na czele z BMW M3 CSL. Auto moich marzeń.
Ja też ostrzę sobie zęby na te nowe samochody w AC Evo, tym bardziej że wreszcie będzie można nimi pojeździć na bardziej klimatycznych trasach. Oulton Park powinien stać się świetnym poligonem doświadczalnym dla "klasyków", o Nordschleife nie wspominając :)
EDIT: Aj, właśnie dotarło do mnie, że pomyliłem Oulton Park z torem Cadwell Park :D Ten drugi byłby znacznie ciekawszym wyborem... ale Oulton też ma klimat :)
iRacing Arcade niby spoko, ale na dłuższe metę chyba zbyt arcadowe. To by się bardziej na mobilkę nadało. Mogli by z tego bardziej simcada na pada zrobić.
Ostatnio wydane gry rajdowe (WRC od Codemasters, WRC Generations) rozpieściły nas setkami kilometrów dróg w kilkunastu krajach, tymczasem deweloper tego tytułu przewiduje raptem ok. 120 km tras – i to nie na starcie wczesnego dostępu (13 listopada dostaniemy zaledwie 33 km na czterech odcinkach specjalnych), a docelowo, w wersji 1.0.
Być może planują rozwijać grę po premierze i kolejne rajdy dodawać w aktualizacjach/DLC.
studio Supernova chce zeskanować laserowo wszystkie oesy, by odtworzyć je możliwie szczegółowo – o ile wiem, twórcy żadnej gry rajdowej nie porwali się wcześniej na podobny wyczyn, więc taka ambicja zasługuje na uznanie.
Skanowanie laserowe nie, ale możliwie szczegółowe odtwarzanie tak i to już dawno temu - Mobil 1 Rally Championship w wersji PCtowej ma oesy zrobione 1 do 1 na podstawie map Wielkiej Brytanii sporządzanych przez Ordnance Survey.