Łakome kąski w tym przeglądzie. Jaram się Assetto Rally i nowymi samochodzami do AC Evo, na czele z BMW M3 CSL. Auto moich marzeń.
Ja też ostrzę sobie zęby na te nowe samochody w AC Evo, tym bardziej że wreszcie będzie można nimi pojeździć na bardziej klimatycznych trasach. Oulton Park powinien stać się świetnym poligonem doświadczalnym dla "klasyków", o Nordschleife nie wspominając :)
EDIT: Aj, właśnie dotarło do mnie, że pomyliłem Oulton Park z torem Cadwell Park :D Ten drugi byłby znacznie ciekawszym wyborem... ale Oulton też ma klimat :)
iRacing Arcade niby spoko, ale na dłuższe metę chyba zbyt arcadowe. To by się bardziej na mobilkę nadało. Mogli by z tego bardziej simcada na pada zrobić.
Ostatnio wydane gry rajdowe (WRC od Codemasters, WRC Generations) rozpieściły nas setkami kilometrów dróg w kilkunastu krajach, tymczasem deweloper tego tytułu przewiduje raptem ok. 120 km tras – i to nie na starcie wczesnego dostępu (13 listopada dostaniemy zaledwie 33 km na czterech odcinkach specjalnych), a docelowo, w wersji 1.0.
Być może planują rozwijać grę po premierze i kolejne rajdy dodawać w aktualizacjach/DLC.
studio Supernova chce zeskanować laserowo wszystkie oesy, by odtworzyć je możliwie szczegółowo – o ile wiem, twórcy żadnej gry rajdowej nie porwali się wcześniej na podobny wyczyn, więc taka ambicja zasługuje na uznanie.
Skanowanie laserowe nie, ale możliwie szczegółowe odtwarzanie tak i to już dawno temu - Mobil 1 Rally Championship w wersji PCtowej ma oesy zrobione 1 do 1 na podstawie map Wielkiej Brytanii sporządzanych przez Ordnance Survey.
Być może planują rozwijać grę po premierze i kolejne rajdy dodawać w aktualizacjach/DLC
Raczej DLC, zważywszy dzisiejszą politykę rozwijania gier uprawianą przez Kunos Simulazioni (vide ACC) ;]
Skanowanie laserowe nie, ale możliwie szczegółowe odtwarzanie tak i to już dawno temu - Mobil 1 Rally Championship w wersji PCtowej ma oesy zrobione 1 do 1 na podstawie map Wielkiej Brytanii sporządzanych przez Ordnance Survey
Tak, było to równie imponujące na tamte czasy. Szkoda, że ta gra nie miała lepszego modelu jazdy...
Co gorsza, deweloper ani słowem nie zająknął się o wsparciu dla modów, które potencjalnie rozwiązałyby problem.
Ano właśnie że dokładnie odwrotnie. Zapowiedzieli pełne wsparcie dla modów, ale nie od dnia zero. Na początku skupiają się na przygotowanie solidnej podstawy. Zapowiedzieli nawet rozważenie budowy konwertera tras już istniejących np. w RBR.
Ciekawe. Szukałem w wielu źródłach i nie znalazłem nigdzie takiej wzmianki. Podasz źródło?
Zrobiłem drugą rundę researchu i jedyne, co znalazłem (w filmie na kanale Overtake.gg), to enigmatyczne sformułowania dewelopera, że mody są "ewaluowane" i że zostaną głębiej przemyślane w przyszłości.
Więc może nie do końca trafione było sformułowanie, że "twórcy nie zająknęli się słowem" - ale na pewno nie ma jeszcze mowy o zapowiedzi pełnego wsparcia dla modów. Czuć, że ten temat stał się niewygodny dla wszystkich osób związanych z serią Assetto Corsa, więc pozostaję sceptyczny :)
Uważam że kolejny dodatek do gry Forza horizon jest niepotrzebny tak samo do acet to kurs jest też bez sensu więc szkoda życia na takie dodatki do gier naprawdę ludzie zawracacie sobie głowę grupowymi rzeczami