Komentarze do wiadomości: Twórca Faraona mówi nam o „upierdliwym” systemie walki i tworzeniu gry z lat 90. w 2023 roku

Forum Gry Strategiczne
Dodaj komentarz
24.02.2023 03:17
1
odpowiedz
Czifu z Bunkra
23
Pretorianin

Gra prosta albo wręcz prostacka. Kampania nudna. Walki żałosne.
Budowanie piramid polega na tym, że wpierw 2-3h budujesz miasto i ekonomię, a potem 1 godzinę czekasz aż ludki zbudują piramidę nic nie musząc w międzyczasie robić.
Różnica między najmniejszą piramidą a największą to w praktyce czas który potrzeba na AFK....

24.02.2023 11:04
👍
2
1
odpowiedz
Jerry_D
77
Senator

I znów interesujący tekst. Jestem zaskoczony, ale też zadowolony. Oby kliknięcia pokazały, że jest miejsce dla tego typu treści; rozmaitych wywiadów z twórcami i ciekawostek z branży, które są czymś więcej, niż tylko przedrukiem tego, co już napisali inni.

24.02.2023 13:52
3
odpowiedz
toyminator
93
Senator

Też wybierałem głównie scenariusze, gdzie nie było walki. Beznadziejny i irytujący system. Chyba jeden z najgorszych w grach. Ale czy wrócę do odnowionej wersji? Chyba nie, w sumie nie przeszedłem tylko paru scenariuszy gdzie była walka. Ale fajnie się grało.

24.02.2023 16:25
Drendron
4
odpowiedz
Drendron
133
Generał

Wywiad oczywiście na plus.
A co do systemu walki, to ciężko nazwać amputację naprawą czegokolwiek.
Fajnie, że odświeżają klasyk, ale braki są mocno doskwierające.

Forum Forum Gry Strategiczne
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl