Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - prezentacja gry z TwitchCon 2016

Firma Ubisoft pochwaliła się nowym materiałem wideo prezentującym rozgrywkę z Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Tym razem możemy zobaczyć misję pokazaną na E3 2016, ale rozgrywającą się w nocy.

Kamil Zwijacz

Podczas tegorocznego TwitchConu firma Ubisoft zorganizowała prezentację gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands, dzięki czemu dziś możemy obejrzeć kilka materiałów wideo z rzeczonej produkcji. Na pierwszym z nich pokazano misję ujawnioną podczas targów E3, ale tym razem deweloperzy podeszli do niej inaczej, wykonując zadanie po cichu, skradając się. Również okoliczności są inne, gdyż akcja rozgrywa się w nocy, ponieważ w grze występować będzie cykl dobowy oraz dynamiczny system pogodowy. Oba elementy mają kluczowy wpływ na przebieg zabawy, gdyż w ciągu dnia strażnicy np. lepiej widzą, w związku z czym łatwiej im jest nas wypatrzyć. Ponadto zachowują się inaczej – po zmroku nie są już tak czujni, część może zrobić sobie drzemkę itd.

To jeszcze nie wszystko, gdyż poniżej znajdziecie dwa materiały prezentujące alternatywne zakończenia misji. W jednym przypadku cel odeskortowano do helikoptera, którym opuszczono teren działania, a w drugim dokonano prawdziwej rzezi.

Jak więc widać, Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands da nam naprawdę dużą swobodę działania, dzięki otwartemu światu, zmiennym warunkom pogodowym, cyklowi dnia i nocy, a poza tym należy pamiętać, że całą grę będzie można przejść w ramach współpracy. Oznacza to, że jeden z graczy będzie mógł np. używać drona do oznaczania wrogów znajdujących się w pobliżu drugiego, przemieszczającego się do celu.

Produkcja ukaże się 7 marca 2017 roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - prezentacja gry z TwitchCon 2016 - ilustracja #1
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 7 marca 2017

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.0

Gracze

8.1

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

6

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2016-10-04
00:48

gamingisdead Chorąży

Wygląda to efektownie, ale żeby zaplanować tego typu misję w tak perfekcyjny i pomysłowy sposób, to trzeba znać całą mapę, devom łatwo układać z góry takie scenariusze rozegrania misji, ale graczom to już nie do końca to musi wychodzić.
Dlatego nigdy nie powinno się sugerować takimi nagraniami.

Komentarz: gamingisdead
2016-10-04
10:11

zanonimizowany1101535 Generał

@12dura
Przeciez mogles grac na zasadzie- "odkryli mnie i jest alarm wiec powtarzam misje" i mialbys to samo co jakbys ginal od 2 kul. Inna sprawa ze mogli dorobic taki hardkorowy tryb trudnosci i nie byloby problemu.

ps. czemu na tym forum nie mozna bezposrednio odpowiadac na 1szy post tematu?

Komentarz: zanonimizowany1101535
2016-10-04
11:57

TobiAlex Legend

@12dura

Chłopie, ale o czym Ty mówisz? Właśnie na tym to polega - masz wybór - bawisz się w Rambo albo w Sama Fishera. Ja pierd... zrobiliby grę, że można by bawić się tylko w Rambo - gracze by płakali, zrobili by tylko składankę - gracze by płakali. Dali wybór... gracze płaczą.

Komentarz: TobiAlex
2016-10-04
12:10

zanonimizowany939625 Generał

Cóż, rozgrywka rodem z filmów Michaela Baya i taki też "realizm".

Wrogowie ślepi i głusi, aby umożliwić graczowi przemykanie 3 metry obok nich, bo wiadomo, wtedy jest bardziej efektownie. O tych wszystkich znacznikach to nawet nie chce mi się gadać.

Te pitolenia o różnorodności broni i statystyk to można sobie w buty wsadzić. I tak wiadomo, że z każdej sztuki będzie można grzać full auto jednocześnie poruszając się.

Nikt nie oczekiwał Army ale dajcie spokój. Popcornowy cover shooter ze śmiesznym "realizmem".

Komentarz: zanonimizowany939625
2016-10-05
05:00

yadin Legend

yadin

Pamiętam dzienny gameplay. Już nie wyglądało tak tajemniczo. Było widać ordynarny downgrade. Co to misji, to koledzy powyżej mają rację, że trudno o realizm w grach i otrzymujemy zawsze grę w pewnej konwencji. To już jednak truizm. Mi bardziej chodzi o to, że nie czuć jakiegoś wyjątkowego klimatu. Starsze gry tego typu miały go chyba jednak więcej.

Komentarz: yadin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl