Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - prezentacja gry z TwitchCon 2016
Firma Ubisoft pochwaliła się nowym materiałem wideo prezentującym rozgrywkę z Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. Tym razem możemy zobaczyć misję pokazaną na E3 2016, ale rozgrywającą się w nocy.
Kamil Zwijacz
Podczas tegorocznego TwitchConu firma Ubisoft zorganizowała prezentację gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands, dzięki czemu dziś możemy obejrzeć kilka materiałów wideo z rzeczonej produkcji. Na pierwszym z nich pokazano misję ujawnioną podczas targów E3, ale tym razem deweloperzy podeszli do niej inaczej, wykonując zadanie po cichu, skradając się. Również okoliczności są inne, gdyż akcja rozgrywa się w nocy, ponieważ w grze występować będzie cykl dobowy oraz dynamiczny system pogodowy. Oba elementy mają kluczowy wpływ na przebieg zabawy, gdyż w ciągu dnia strażnicy np. lepiej widzą, w związku z czym łatwiej im jest nas wypatrzyć. Ponadto zachowują się inaczej – po zmroku nie są już tak czujni, część może zrobić sobie drzemkę itd.
To jeszcze nie wszystko, gdyż poniżej znajdziecie dwa materiały prezentujące alternatywne zakończenia misji. W jednym przypadku cel odeskortowano do helikoptera, którym opuszczono teren działania, a w drugim dokonano prawdziwej rzezi.
Jak więc widać, Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands da nam naprawdę dużą swobodę działania, dzięki otwartemu światu, zmiennym warunkom pogodowym, cyklowi dnia i nocy, a poza tym należy pamiętać, że całą grę będzie można przejść w ramach współpracy. Oznacza to, że jeden z graczy będzie mógł np. używać drona do oznaczania wrogów znajdujących się w pobliżu drugiego, przemieszczającego się do celu.
Produkcja ukaże się 7 marca 2017 roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.

- Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - kompendium wiedzy
- Graliśmy w Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - Just Cause 3 na poważnie
- Oficjalna strona gry Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gameplaye
- Ubisoft Paris
- Ghost Recon: Wildlands
- strzelanki TPP (TPS)
- PC
- PS4
- XONE
Komentarze czytelników
gamingisdead Chorąży
Wygląda to efektownie, ale żeby zaplanować tego typu misję w tak perfekcyjny i pomysłowy sposób, to trzeba znać całą mapę, devom łatwo układać z góry takie scenariusze rozegrania misji, ale graczom to już nie do końca to musi wychodzić.
Dlatego nigdy nie powinno się sugerować takimi nagraniami.
zanonimizowany1101535 Generał
@12dura
Przeciez mogles grac na zasadzie- "odkryli mnie i jest alarm wiec powtarzam misje" i mialbys to samo co jakbys ginal od 2 kul. Inna sprawa ze mogli dorobic taki hardkorowy tryb trudnosci i nie byloby problemu.
ps. czemu na tym forum nie mozna bezposrednio odpowiadac na 1szy post tematu?
TobiAlex Legend
@12dura
Chłopie, ale o czym Ty mówisz? Właśnie na tym to polega - masz wybór - bawisz się w Rambo albo w Sama Fishera. Ja pierd... zrobiliby grę, że można by bawić się tylko w Rambo - gracze by płakali, zrobili by tylko składankę - gracze by płakali. Dali wybór... gracze płaczą.
zanonimizowany939625 Generał
Cóż, rozgrywka rodem z filmów Michaela Baya i taki też "realizm".
Wrogowie ślepi i głusi, aby umożliwić graczowi przemykanie 3 metry obok nich, bo wiadomo, wtedy jest bardziej efektownie. O tych wszystkich znacznikach to nawet nie chce mi się gadać.
Te pitolenia o różnorodności broni i statystyk to można sobie w buty wsadzić. I tak wiadomo, że z każdej sztuki będzie można grzać full auto jednocześnie poruszając się.
Nikt nie oczekiwał Army ale dajcie spokój. Popcornowy cover shooter ze śmiesznym "realizmem".
yadin Legend

Pamiętam dzienny gameplay. Już nie wyglądało tak tajemniczo. Było widać ordynarny downgrade. Co to misji, to koledzy powyżej mają rację, że trudno o realizm w grach i otrzymujemy zawsze grę w pewnej konwencji. To już jednak truizm. Mi bardziej chodzi o to, że nie czuć jakiegoś wyjątkowego klimatu. Starsze gry tego typu miały go chyba jednak więcej.