„To już nie jest gra wideo, to alternatywna rzeczywistość”. Cyberpunk 2077 pokazuje swoją najlepszą stronę dzięki utalentowanym fanom
I co z tego ze wygląda tak elegancko!
Gra jest nadal taka sama, fizyka gry się nie zmieniła.
No właśnie, to jest najgorsze w takich modach. Co z tego że obraz jest ładniejszy ale to co na obrazie jest ciągle takie samo. To tak jakby pomalować zardzewiały ciągnięć bez jakiejkolwiek naprawy i udawać że jest jak nowy.
Użytkownicy GOLa jak zawsze nie zawodzą. Powstaje fajna graficzna modyfikacja, a jedyne co potrafią robić to narzekać, ze zmienia się w graficznej modyfikacji tylko grafika (xD), a nie cala fizyka gry, modele gry, a najlepiej cała gra.
Graficzne mody w ogromnej ilości gier mają bardzo duże wzięcie i poparcie w społeczności graczy, co widać po ilości pobrań i pochwał w najpopularniejszych moderskich serwisach internetowych.
No ale nie na GOLu xD tutaj to chyba zostały w większości same stare grzyby, które potrafią tylko krzywić gębę na wszystko, co się tu w formie newsa pojawi.
Ludzie, więcej pozytywnego myślenia w życiu, bo będziecie na starość takimi starymi dziadami, jakich wiele się widzi na ulicy, wiecznie wykrzywionych w grymasie. Poziom jadu we krwi można przedawkować i już wam tak zostanie.
To nie kwestia bycia dziadem tylko zadowalania się picem na wodę. Tego typu mody faktycznie wyglądają dobrze, ale dotyczą bardzo wąskiego wycinka gameplayu. Podobna modyfikacja powstała w środowisku akademickim już na GTA 5 - ale nie przekłada się to nijak na wrażenia przeciętnego użytkownika z całej produkcji.
Fajnie, że można zrobić przejazd motocyklem czy samochodem w fotorealistycznym środowisku, natomiast ostatecznie największym wizualnym problemem tej gry są animacje. Zwłaszcza postaci niezależne to drewno. I może tego powinna dotyczyć kolejna "graficzna" rewolucja.
Obaj wiemy, że żaden moder nie stworzy animacji w formie moda do tak ogromnej gry.
Przeszedłem mnóstwo gier na graficznych modyfikacjach (od jakichś dwudziestoletnich starowinek, do nowoczesnych tytułów), no i najczęściej po prostu się grało lepiej, oczywiście na wybranych, wysoko ocenianych modach. Bo są mody i są "mody" z reshadami i innymi gufnami, że nic nie widać, o stabilności nie wspominając.
Nie wiem jak ten mod będzie wyglądał w całej grze, na razie wygląda dobrze. Jak wyjdzie całość, wtedy może zacznę krytykować. Na razie nie ma za bardzo się do czego przyczepić. To modyfikacja graficzna i grafikę modyfikuje na pokazanym materiale zdecydowanie na plus.
Oczywiście w tego typu modyfikacjach trzeba mieć odpowiednio dobrego kompa. Jak ktoś teraz nie jest w stanie uruchomić CP77 na ultra w 4k z minimum pełnym RT, o jakimś sensownym wyświetlaczu nie wspominając, to nie ma co patrzeć na tego moda, bo na razie to nawet w pełni oryginalnego CP77 nie doświadczył, a który nadal wygląda obłędnie.
Ale przyjrzałeś się temu filmikowi. Po pierwsze to nie jest miasto z gry, to jakiś dziwny miks kilku miast z wyraźną dominacją Chicago.
Samochody to nie ulepszone modele z gry, tylko zwykłe samochody, które widujemy codziennie na ulicach.
Sorry ale to po prostu wklejone stockowe obrazy w stylu Google Street view niż modyfikacja grafiki, wieje tandetą i kiczem na kilometr całkowicie zabijając klimat i estetykę gry.
Nie znaczy że ktoś coś zrobił to mam od razu kiwać głową i potwierdzać że jest to fajne. Choć z resztą dziś ludzie krytyki się strasznie boją. Będziesz mieć swoje zdanie to afera na pół świata.
Nie da się ukryć, bardzo dobrze to wygląda. Ale żadne mody nie naprawią podstawowych błędów tej gry. Pomimo ponad 4 lat od premiery, Cyberpunk 2077 to dalej gówno i wydmuszka. Podchodziłem już do tego 3 razy, ale dłużej niż godzinę nie byłem w stanie wytrzymać.
Wszystkim co twierdzą że gra jest już dawno naprawiona polecam ten materiał:
[link]
Co mi z jakiegoś materiału. Przeszedłem CP najpierw na patchu 1.6, później 2.0 z dodatkiem.
W żadnym podejściu nie miałem bugów większych, niż mają inne gry z otwartym światem. Oczywiście mówię tu o jakkolwiek żywym otwartm świecie. Bo jakieś Horizony od Sony czy inne tego typu gry to martwe makiety, w których każdy NPC stoi jak widły w gnoju i nic nie robi, więc i co tam się może zepsuć.
Najnowsza wersja Cybera z dodatkiem to w pełni grywalny tytuł.
Nie wygłupiaj się. Autor w materiale nic nowego nie stwierdził. Nie istnieje gra, która jest bez błędów. Dodatkowo im większy świat i złożoność mechanik w grze, tym większa szansa na wystąpienie błędów. Dodatkowo czynniki zewnętrzne. W idealnym świecie może jakby istniała jedna konfiguracja komputerów. To nie byłoby problemów. WoW, którego gram od 20 lat nadal ma błędy. A to stworzył i naprawiał stary Blizzard. BG3 mimo masy poprawek nadal występują błędy. Seria Dark Souls i tak dalej i tak dalej. Dodatkowo autor skupił się, na aspektach technicznych omijając całą resztę gry.
No ten materiał niczego nowego nie pokazuje, to prawda. Ai npców, błędy kolizyjne itp. nadal nie są poprawione. Może dla was to są drobiazgi, ale mnie akurat to drażni jak widzę npców stojących jak kołki, albo włażących w ściany. Albo co 5m te same modele. Takich błędów jest masa. Szkoda bo wiem że fabuła jest dobra i chciałem kiedyś w końcu to ograć.
Nie zla opinia gry po 3ciej probie pierwszej godziny gry, nie znasz sie to sie nie wypowiadaj ??
Nic dziwnego ze masz same minusy twojej wypowiedzi.
To nic zlego ze sie nie znasz na grach, ale Twoja opinia moze odstraszyc graczy, co uwazam za szkodliwe
Widzę że mamy tu nie lada eksperta od gier. Pisz, co tam chcesz dzieciaku. Dla mnie cyberpunk to dalej cyberszajs. :)
tsjuder
Widzę, że co dopiero założyłeś nowe konto i masz tylko 3 komentarzy.
Kolejna osoba, który założył konto specjalnie tylko po to, by narzekać. Meh.
Tak się składa że konto założyłem 29 kwietnia 2016, ale teraz mi się przypomniało że je mam. Od czegoś trzeba zacząć, akurat trafiło na cyberszajs.
W ciągu ostatniej doby peak graczy na samym Steamie to prawie 40k. Mało które MMO notuje takie liczby, a gdzie tam jeszcze inne platformy. Mówimy o grze singleplayer, która premierę miała w 2020 roku, wyszła bez Denuvo i hulała po torrentach jeszcze za nim zagrali w nią ludzie ktorzy normalnie zapłacili. Jeżeli Cyberpunk był by tak słaby jak piszesz, nie notował by takich wyników. To oczywiste że nie istnieje gra która spodobałaby sie każdemu, wystarczy w takim wypadku napisać ze to nie gra dla ciebie, nie leży ci klimat, gameplay itd. To lepsze niż pisać posty jak jakiś frustrat.
Czy wygląda to fajnie? Tak, ale cała estetyka, klimat i atmosfera Cyberpunka prysła, także mod do kosza.
twórca moda już usuwa miesiące swojej pracy, bo lokalny rzezimieszek wydał druzgocący wyrok xd
Wciąż jednak najlepszymi modami graficznymi są te, które podbijają ogólną jakość grafiki, jednocześnie unikając majstrowania przy stylistyce.
Oczywiście fajnie czasem wgrać coś co zupełnie odświeża stylistykę np. taki Witcher 2 Overhaul do Dzikiego Gonu, który podbija immersję kiedy przechodzimy bezpośrednio z jednej części do drugiej, jednak w większości przypadków to co moderzy uznają za "ultrafotorealizmNEXTGENgraphic" to absolutnie wyprany z poczucia estetyki kicz - przejaskrawione kolory, nadużywanie efektów, wszechobecny postprocessing, woda, woda i jeszcze raz woda...
Potrzeba bardzo dużo pracy i talentu żeby dobrze zaprojektować paletę barw, która często ma równie kluczową rolę co szczegółowość modeli czy tekstur - jednym z powodów dla których KCD czy RDR2 wyglądają tak dobrze, jest to że nie tylko technologia jest najwyższej jakości, ale też ogólna stylistyka jest doskonale spójna a kolorystyka sprawia, że mamy wrażenie "realności" przedstawionego świata. Oczywiście, widzimy że to gra ale od razu rozpoznajemy w niej rzeczywiste obrazy. Kto grając w KCD nie miał od razu w myśli wspomnień z letnich spacerów w pobliskim lasku?
Oczywiście, czasem twórcy zepsują tak bardzo, że aż prosi się o interwencję moderów - sam mam nadzieję, że kiedy już Gothic Remake wyjdzie, to bardzo szybko zaczną się prace fanów nad przekształceniem tej kiczowatej barwy w odcieniach palącego się białego fosforu w coś bliższego drugiemu Hellbladowi (który na ten moment leży najbliżej temu jak powinna wyglądać stylistyka Gothika na współczesnej technologii).
Koniec końców jednak największą zaletą modów graficznych jest to, że gry niestety się starzeją i kiedy wracamy do nich po latach, często produkcje, które paliły nasze pcty, teraz zostawiają mnóstwo niezagospodarowanej mocy. I wtedy możliwość wrzucenia tekstur 4k, lepszych modeli, dokładniejszych cieni etc. etc. które nie zmieniają doświadczenia, ale wręcz przeciwnie - pozwalają poczuć się tak jak czuliśmy się grając X lat temu, są na wagę złota.
Z tego rodzaju modów najlepszymi przykładami jest oczywiście dx11 do Gothików czy HD Reworked Project do Wiedźmina 3 i CP77.
Z drugiej strony większość "nextgenowych" kompilacji do Skyrima wygląda jak zupełnie inna gra, bliższa klimatem Oblivionowi i jego kolorowo-baśniowej stylistyki, niż ponuremu oryginałowi.
Jeszcze gorzej jest z grami, które modów nie wspierają w ogóle, gdzie modyfikacje kończą sie na podbiciu na maksa nasycenia i kontrastu i tyle...
Ok, ktoś włożył w to sporo pracy i to się docenia.
Problem w tym, że to nie jest Cyberpunk. To wgranie do gry czegoś co bardziej przypomina Chicago niż Night City.
Już nie wspominając, że wszystkie pojazdy mijane w materiale to stockowe samochody, które obecnie jeżdżą po ulicach.
Cała stylistyka i klimat gry po prostu zniknęły. Póki co nie ma absolutnie nic co broniło by tego moda i sensu jego instalacji.
Takie mody to akurat psują grę, całkowicie niszcząc oryginalny kierunek artystyczny.
Tu chyba same pierniki po 40, bo trudno uwierzyć, że to młodzi tak narzekają.. gość pokazał co chciał, moim zdaniem wygląda to naprawdę dobrze, eksperymentował i jest to jakaś alternatywa dla znanej wersji cp77. To nie nowa łatką od redow, tylko czyjeś poświęcenie czasu i chęci do gry. Sam jestem fanem cp77, to moim zdaniem solidna gra, przeżyłem w niej z 300 godzin i mam nadzieję, że kolejna odsłona będzie jeszcze lepsza. Może się podobać, może się nie podobać, dla mnie i mod i gra bomba :)
xd, jakbyś widział 1500 modyfikacji tego typu do różnych gier i co najmniej połowę z tego przetestował to byś tak nie pisał. Ta modyfikacja to jest jak ten pomalowany zardzewiały ciągnik, który po pomalowaniu udaje takiego co wyszedł prosto z fabryki. Niech zrobi taki mod co są odnowione, np. budynki to w tedy będzie coś. Tak jak, np. zrobili to z Mafią. W tedy jakby połączyć ten mod z newsa z odnowionymi budynkami to by się było czym zachwycać.
Nihgt City piekne miasto czy to nocą czy za dnia z tłumem ludzi na ulicach, czułeś że jeździsz po mieście, gre kupiłem
przed premierą bo była przełożona o
prawie rok odpaliłem
ja na gtx 980m było ok, następnie na rtx 4”3070 lap bylło bardzo dobrze a jak
ją odpalę na rtx 5070ti bedzie chyba super.
Ze wszystkimi bajerami to 5090 wymieka w 4k a koleś gra płynnie w 8k? I czemu pokazuje tylko jazdę? Żadnego chodzenia, strzelania, npc
Tu akurat zastosował tę technologię co sztuczne klatki nabija ci. W komentarzach jest nawet napisane że GIGABYTE GeForce RTX 5090 Gaming OC 32GB DLSS 4 Intel Core i9-14900K with Crucial T700 - the fastest SSD drive and 64GB of RAM nie daje rady w 60 klatkach w 8K. A samo poruszanie się po ulicy to spada mu do 20 klatek.
Tylko na GOLU dziady narzekają. Nieważne, że mamy fotorealizm, ważne, by dziady doczepiły się do nieistniejącego problemu. No, ale zapomniałem: komputer nie uciągnie, trzeba się do.ebać . I nie - nie jest to wycinek - tak będzie wyglądać cała gra, a ten wycinek to pokazali, by najlepiej oddać moc grafiki. Tyle w temacie, nie płaczcie już.
Już pomijam że nie ma to klimatu, ale o ile ładnie to wygląda, to budynki wyglądają jak z jakiegoś starego fps'a z dodanymi shaderami, dziwnie tak.
Wygląda to niesamowicie ale imo niszczy klimat tej gry. Jeszcze 10 lat temu nie sądziłem że gry będą miały taki fotorealizm.