Polskie Tainted Grail: The Fall of Avalon zaliczyło udany debiut w Steam Early Access, a gracze porównują produkcję do takich RPG-ów jak Morrowind, Oblivion czy Skyrim.
W czwartek w programie Steam Early Access zadebiutowała gra Tainted Grail: The Fall of Avalon, czyli pierwszoosobowe RPG z otwartym światem od polskiej firmy Awaken Realms. Nasza rodzima produkcja spotkała się z dosyć ciepłym przyjęciem.
Poniżej przytaczamy kilka opinii użytkowników Steama.
Na razie to fajna gra w Early Access. Ma ciekawy świat, który przyjemnie się eksploruje. Oczywiście, ponieważ jest to wczesna wersja, ma swoje problemy. Ale ogólnie nadal cieszę się tym światem i czekam na nową zawartość oraz lepsze dopracowanie.
Mocno przywodzi na myśl Morrowinda. Dobra gra i ma duży potencjał. <br>
Widać niedociągnięcia w gameplayu i fabule, ale klimat broni się świetnie. Niestety świat jest strasznie pusty.
Plusy: gra ma ten sam klimat i tajemniczość co The Elder Scrolls IV: Oblivion. Dostajemy tu także podobne systemy atrybutów i łupów oraz wiele innych elementów. Grafika wygląda całkiem dobrze w maksymalnych ustawieniach
Minusy: Autorzy muszą poprawić płynność oraz walkę.
Przypomnijmy, że Tainted Grail: The Fall of Avalon dostępne jest wyłącznie na PC i ma spędzić we wczesnym dostępie 9-16 miesięcy. Produkcja sprzedawana jest w serwisach Steam i GOG.com. W tym pierwszym obecnie można ją kupić za 125,09 zł. Jest to cena promocyjna, obniżona o 10% z okazji premiery, i 6 kwietnia zostanie podniesiona do 138,99 zł.
Warto na koniec wspomnieć, że na Steamie równolegle trwa promocja na pierwszą grę osadzoną w tym uniwersum, czyli roguelike Tainted Grail: Conquest. W jej ramach tytuł został przeceniony o 70% i można go nabyć za 21,59 zł.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.