Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

porównanie - newsy i ciekawostki (2)

Aliens: Colonial Marines - porównanie ustawień graficznych na PC
Aliens: Colonial Marines - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 13 lutego 2013, 09:35

Przedstawiamy krótki filmik, na którym staraliśmy się pokazać różnice w grafice gry Aliens: Colonial Marines przy minimalnych i maksymalnych ustawieniach. Test został wykonany na sprzęcie firmy AMD.

Dead Space 3 - porównanie ustawień graficznych na PC
Dead Space 3 - porównanie ustawień graficznych na PC

Szymon Liebert, 11 lutego 2013, 17:45

Przygotowaliśmy dla Was krótkie porównanie ustawień graficznych z ubiegłotygodniowej premiery – Dead Space 3. Sprawdźcie jak wygląda gra studia Visceral Games na pecetach.

Ace Combat: Assault Horizon - porównanie grafiki wersji na Xboksa 360 i komputery PC
Ace Combat: Assault Horizon - porównanie grafiki wersji na Xboksa 360 i komputery PC

Przemysław Zamęcki, 1 lutego 2013, 12:24

Zapraszamy do obejrzenia filmu, w którym porównujemy ze sobą grę Ace Combat: Assault Horizon w edycjach na konsolę Xbox 360 i komputery PC. Test powstał na komputerze przygotowanym przez firmę AMD.

Metal Gear Rising: Revengeance - porównanie graficzne wersji demonstracyjnych na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360
Metal Gear Rising: Revengeance - porównanie graficzne wersji demonstracyjnych na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360

Przemysław Zamęcki, 28 stycznia 2013, 13:55

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku porównującego oprawę graficzną gry Metal Gear Rising: Revengeance w wersji demonstracyjnej na konsole PlayStation 3 i Xbox 360.

Dead Space 3 - porównanie graficzne wersji demonstracyjnych na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360
Dead Space 3 - porównanie graficzne wersji demonstracyjnych na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360

Przemysław Zamęcki, 25 stycznia 2013, 09:45

Zapraszamy do obejrzenia materiału porównującego wizualnie konsolowe edycje (PlayStation 3 i Xbox 360) wersji demonstracyjnych gry Dead Space 3. Światowa data premiery nowych przygód Isaaka Clarka została przewidziana na 5 lutego.

DMC: Devil May Cry - porównanie grafiki na PC, PS3 i X360
DMC: Devil May Cry - porównanie grafiki na PC, PS3 i X360

Przemysław Zamęcki, 14 stycznia 2013, 09:15

Jutro premiera gry DMC: Devil May Cry, a tymczasem my dzisiaj proponujemy obejrzeć filmik, w którym porównujemy wszystkie dostępne edycje nowej produkcji studia Ninja Theory. Zapraszamy do oglądania i komentowania.

Far Cry 2 kontra Far Cry 3 - porównujemy oprawę audiowizualną i sposoby interakcji ze światem
Far Cry 2 kontra Far Cry 3 - porównujemy oprawę audiowizualną i sposoby interakcji ze światem

Przemysław Zamęcki, 11 stycznia 2013, 10:05

Zapraszamy do obejrzenia przygotowanego przez nas prostego porównania różnic pomiędzy grami Far Cry 2 i Far Cry 3. Film został przygotowany przy wykorzystaniu gier ustawionych na maksymalne detale w wersji przeznaczonej dla komputerów PC.

Far Cry 3 - porównanie ustawień graficznych na PC
Far Cry 3 - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 31 grudnia 2012, 12:36

Tuż przed samym Sylwestrem prezentujemy Wam krótki filmik porównujący minimalne i maksymalne ustawienia gry Far Cry 3 uruchomionym w trybie DirectX 11.

Call of Duty: Black Ops II - porównanie ustawień graficznych na PC
Call of Duty: Black Ops II - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 14 listopada 2012, 09:04

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem obrazującym różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami grafiki w grze Call of Duty: Black Ops II.

Painkiller Hell & Damnation - porównanie ustawień graficznych na PC
Painkiller Hell & Damnation - porównanie ustawień graficznych na PC

Przemysław Zamęcki, 8 listopada 2012, 14:52

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku przedstawiającego różnice pomiędzy maksymalnymi i minimalnymi ustawieniami graficznymi w grze Painkiller Hell & Damnation.

NBA 2K13 na PC - porównanie ustawień graficznych
NBA 2K13 na PC - porównanie ustawień graficznych

Przemysław Zamęcki, 5 października 2012, 09:49

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku dającego wyobrażenie o różnicach graficznych pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami wizualnymi w grze NBA 2K13 na PC.

FIFA 13 - porównanie oprawy graficznej
FIFA 13 - porównanie oprawy graficznej

Przemysław Zamęcki, 28 września 2012, 08:51

Filmik, w którym staramy się zaprezentować róznice w oprawie graficznej gry FIFA 13 na komputerach PC w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych.

F1 2012 debiutuje w Polsce. Zobacz porównanie ustawień graficznych
F1 2012 debiutuje w Polsce. Zobacz porównanie ustawień graficznych

Marcin Skierski, 21 września 2012, 11:20

W polskich sklepach pojawiła się gra wyścigowa F1 2012. Z tej okazji prezentujemy Wam porównanie minimalnych i maksymalnych ustawień graficznych. Tytuł został wydany w naszym kraju w pełnej polskiej wersji językowej na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

Torchlight II prawie cztery razy większy od pierwszej części
Torchlight II prawie cztery razy większy od pierwszej części

Marcin Skierski, 22 lipca 2012, 10:30

Torchlight II będzie prawie cztery razy większą produkcją od poprzedniej części, co przełoży się również na odpowiednio dłuższą żywotność nadchodzącego tytułu. Tak można wywnioskować z informacji opublikowanych na oficjalnej stronie internetowej gry.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów na Xboksie 360 i PC - porównanie oprawy graficznej
Wiedźmin 2: Zabójcy Królów na Xboksie 360 i PC - porównanie oprawy graficznej

Marcin Skierski, 6 kwietnia 2012, 10:55

W sieci pojawił się materiał filmowy prezentujący w ruchu grę Wiedźmin 2: Zabójcy Królów na Xboksie 360 oraz PC. Dzięki temu posiadacze obydwu platform sprzętowych mogą porównać obie edycje pod względem oprawy graficznej.

The Elder Scrolls V: Skyrim - porównanie oprawy graficznej na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360

Mateusz Kądziołka, 12 listopada 2011, 09:19

Na serwisie Youtube pojawił się film porównujący oprawę graficzną gry The Elder Scrolls V: Skyrim na trzech platformach docelowych, czyli PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. Autor materiału zaprezentował różnice w generowaniu krajobrazu, wnętrz i animacji postaci.