Ta gra wyszła dziś w nocy na PC i na wyłączność na Xboxach, ale już teraz osiągnęła ogromny sukces. Gracze nie są jednak do końca zadowoleni
Pomijając mikrotransakcje, gra jest bardzo dobra. Taki sieciowy Armored Core VI. Wątpliwości mogą pojawić się jednak też przy decyzji twórców, by do włączenia trybu DirectX 12 (a co za tym idzie także Frame Generation) potrzebna była minimum karta GeForce RTX 4070 Super. To odcięło od generowania klatek posiadaczy słabszych kart GeForce RTX 4000, które też tę funkcję obsługują.
Na szczęście wystarczy w jedym pliku tekstowym zmienić 11 na 12 i działa
Steam\steamapps\common\MechaBREAK\Game\MechaBreak\Oversea\TargetGfxRenderer.config
Większość negatywnych opinii, to w zasadzie kłamstwa.
Mecha Break nie ma w sobie mechanik P2W - tak, można odblokować najnowsze mechy za prawdziwą kasę, ale wystarczy po prostu grać i dość szybko można je odblokować bez płacenia. Ogólnie mówiąc jest to stara mechanika odblokowywania postaci z Lola, a więc tutaj problemu nie ma. P2W ma ponoć występować w trybie Mashmak, który jest wariacją extraction lootera, ale tutaj również zarzuty nie są trafione, gdyż mody do mechów oraz lepsze bronie trzeba wyfarmić ze skrzynek na mapie albo ze zniszczonych wrogów - dosłownie na tym polegają extration lootery.
Kolejnym zarzutem jest oszukiwanie graczy na skiny oraz modyfikacje samej postaci operatora - tutaj akurat jest ziarno prawny, gdyż oficjalna wersja została trochę okrojona w możliwości. Osobiście nie widzę tutaj sporego problemu, gdyż jest to chyba logiczne, że gra F2P musi jakoś zarabiać, a skiny są zazwyczaj głównym sposobem na zyski w takim typie gier.
Na koniec dodam, że spora część negatywnych opinii jest napisana przez zbotowane Chińskie konta.