Świat i mieszkańcy Cyberpunk 2077 na nowych grafikach
To jest głupie. Powinni otoczyć mapę wodą wtedy to normalnie jakoś wygląda. A ja zrobią niewidzialne ściany to kretynizm. Tak było w BF1 na mapach zalesionych. Wychodzimy po za mapę a tam niewidzialna ściana. Nie lubię takich otwartych światów ale zablokowanych przez ściany. Najlepsza mapa była w grze Mad Max można było godzinę jechać w jedną stronę, a mapa nadal trwała nie zlatywało się pod mapę. Wielka pustka była ale była.
Możliwe, że będzie jak w Wiedźminie 3. Co by nie mówić, to najlepsze rozwiązanie takiego problemu z spośród wszystkich gier. Tylk trzeba, to dobrze w słowa dobrać, bo jednak tu są auta.
Podbijam pytanie Kuby
Właśnie teraz pierwszy raz gram w tą część, ale że mapa jest olbrzymia, to nie chce mi się tego sprawdzać.
Gerwant coś mówi, że tędy się nigdzie nie dojdzie i zawraca, a raczej teleportuje się do tyłu.
Pojawia się też napis: "Dotarłeś do miejsca gdzie diabeł mówi dobranoc. Zawróć" - jestem ciekaw jakie tu w CP2077 będą warianty. W W3 spędziłem ponad 600h, więc nawet i takie rzeczy się "liznęło".
Niech zrobią jak w I.G.I. ile to człowiek się łudził, że to będzie już koniec.
Jedna z ogrywających CP2077 wspominała, że dojechała do końca mapy i pojawił się komunikat "zawróć", czyli coś na wzór W3.
Osobiście nie podoba mi się takie rozwiązanie, wolałbym naturalną ścianę - góry/ocean/kwaśny deszcz albo najeźdźców z badlands nie do pokonania.
W ramach researchu zamiast pisać farmazony można zerknąć w internet i znaleźć ciekawe rzeczy, na przykład mapę świata Cyberpunka. Można też zestawić ją z trasą pokonaną przez V w demo z 2018, uwzględnić 10-sekundowy postój na podziwianie widoku, chwilę zapierdzielania w trakcie pościgu, chwilę jazdy z umiarkowaną prędkością 50-60mph i zakładając, że wycieczka trwała nieco ponad dwie minuty dojść do wniosku, że nie taka mała ta mapa. Z porównaniem do Vice City też przesada, tam rozpędzony samochód przejeżdżał wzdłuż całej wyspy w jakieś 40 sekund.
Jedno trzeba przyznać, graficy i designerzy REDa to top, topów. Klimat aż się wylewa.
Na tym etapie produkcji to już wycieli wszystko co musieli. Kwestia jest taka, że nie wiemy co było a co zostało skasowane. Prawdziwa kwestia nad którą trzeba się zastanawiać to optymalizacja + bugi + dopracowanie bo tego w obecnych demach brakowało a do premiery wcale nie tak dużo.
Widać głupie klikajła GOLa, mówiące bzdury, że coś "zostało wycięte", zbierają żniwa w postaci takich komentarzy. Jedyna potwierdzona rzecz, która została wycięta, to łażenie pościanach przy pomocy Mantis Blades, reszta to fantazja internetu i dementowanie, że jakaś rzecz w ogóle miała się znaleźć w grze, bo ktoś myślał, że to GTA w 2077r..
W temacie wyciętości Cyberpunkowej, nie wywalono łażenia po ścianach przy pomocy Mantis Blades a bieganie po ścianach, które widać na 48-minutowym gameplayu, tuż przed tym jak V wbija ostrza w ściany. Została natomiast potwierdzona wspinaczka, choć nie sprecyzowano w jaki sposób będzie ono działać (chyba że coś mi umknęło z tymi Mantisami, to przepraszam za sianie dezinformacji).
Dodatkowo, wywalono też możliwość zmiany miejsca zamieszkana V, spiderbota oraz modyfikację aut (czego mi chyba żal najbardziej). Plus częściowo połączono dwie ścieżki rozwoju postaci, których skille częściowo się ze sobą pokrywały.
Szczerze to mapa wygląda jak 1/4 GTA 5 :) Szału nie ma.
Wg mnie 2 minuty jazdy szybkiej samochodem z jednego końca miasta na drugi.
Mimo wszystko ciężko na bazie takiego obrazka oceniać... ale zobaczymy mi się wydaje że jeżeli rzeczywiście to tak mocno upakowana treść to powinno być ok... ale zobaczymy. Niewątpliwie mieli jakiś pomysł na Night City... wygląda to tak właściwie dość realistyczne tyle tylko że niestety ale skala jest śmieszna normalnie tak mogłoby wyglądać to miasto ale byłoby właśnie znacznie, znacznie większe.
To prawda, miasto przejeżdża się w kilka minut. GTA Vice City plus pustkowia. Tylko, że ta gra to nie gothic, to jest GTA w przyszłości z rozwojem postaci i wyborami, które według lore rozgrywa się w gigantycznej metropolii, a dostajemy jakąś tam wioskę w polsce b. A samego contentu wycięto 75%.
Polecam wejść na reddita i popatrzeć na posty nieco bardziej pracowitych i ciekawych świata ludzi niż malkotentów z komentarzy na GOL, którzy wysilili się i dokonali pięknej analizy trasy z mieszkania V do siedziby Maelstrom. Ukaże się wtedy czarno na białym, że mapa do najmniejszych nie należy. A mapę Vice City można pokonać wzdłuż w 40 sekund, więc zdecydowanie nie jest to "kilka minut". Kilka minut przy prędkości 100km/h w linii prostej to dobre kilka kilometrów.
Ten twój komentarz to jak powiedzienie, że AC Oddysey jest świetne bo ma duży świat. Gdzie wszystko wygląda prawie tak samo i to jedynie kopiuj wklej...
Właśnie przez takich ludzi ja ty 90% sandboxów ssie jeśli chodzi o konstrukcję świata, bo devi zamiast zrobić mały, spójny i wypełniony po brzegi świat wolą iść w cyferki w stylu "nasz świat ma 100 km kwadratowych!", bo to się sprzedaje.
Oj tak, z pewnością nie są to bogate w treść przestrzenie GTA, gdzie można było wejść do większości budynków, pogadać z każdym, wybrać opcje dialogowe, co kilka kroków natknąć się na nowego questa lub zlecenie, przejść zadania na różne sposoby, zwiedzić budynki... oh wait.
Fajnie ta panorama świata wygląda i wcale nie wydaje się to takie małe, podoba mi się. Dawać już ten styczeń/luty 2021 ;)
Po świętach 2020 nikogo by ta gra nie interesowała. Na szczęście jest listopad 2020 , a ze to przed świętami, to mamy plus sto do klimatu.
Myślę, że będzie grubo, jak wyjdzie ta gra. Będzie bardo dużo kontrowersyjnego kontentu... i dobrze;)
Na empiku zobacz - to chyba ta książka
https://www.empik.com/cyberpunk-2077-jedyna-oficjalna-ksiazka-o-swiecie-gry-cyberpunk-2077-batylda-marcin,p1243481445,ksiazka-p
Według mnie marki samochodów to złoto... w takim GTA V człowiek automatycznie: dobra to jest audi, bmw czy mercedes... a tutaj będzie zagwozdka :)
Pierwszy to Jaguar, drugi na górze to Bentley, widzę Teslę i Chryslera
Nie wiem jak dobra będzie rozgrywka, ale wygląd otoczenia, postacie i bogactwo szczegółów robią na mnie ogromne wrażenie . Wizja świata wykonana z dużą fantazją. Oby grało się dobrze i żeby kilkuletni sprzęt dał jeszcze radę.
Dziwne to trochę. Na polskich stronach widnieje data premiery 15-10-2020. Czyli jeśli w Niemczech już dostali i u nas utrzymają datę premiery to będziemy 3 miechy w plecy.
Jak ktoś narzeka że świat jest za mały to można od razu oddalić jego opinie bo ma znaczenie jakość a nie wielkość świata. Dla mnie miasto jest akurat w sam raz. Ci co cieszą mordy na widok wielkich światów nawet jeśli nic w nich nie ma to pewnie ci sami ludzie co kupują jakieś fallouty 76 i asasyny
Będziecie ofiarami swojego własnego Hypu. Te gry które sobie wyobrażacie z nieskończonymi możliwościami, ulicami pełnymi ludzi i samochodów na skalę map z GTA 5 to zobaczycie w 2077 przy dobrych lotach, wielu z was zlozylo preordera nakręcając się na nie wiadomo co a tymczasem wiekszosc się zawiedzie ale to nie znaczy ze gra będzie zla bo będzie super dla sporej ilości graczy którzy raczej podchodzą do tego z dystansem ale koniecznie chcieli by zagrac
Kasę na nową kartę graficzna czas szykować. Żeby to wszystko udzwigło się co będzie w grze.