Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2023, 20:28

Najbogatsza „kolekcjonerka” STALKER-a 2 zaliczy sporą podwyżkę ceny

W tych „niespokojnych czasach” studio GSC Game World musiało zwiększyć cenę najdroższej edycji S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Źródło fot. GSC Game World.
i

Studio GSC Game World podjęło decyzję o zwiększeniu ceny najbogatszej edycji gry S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. We wpisie na Twitterze poinformowano, że pudełkowe wydanie Ultimate Edition wkrótce będzie kosztować nie 339, a 379 dolarów. Tak więc w przeliczeniu cena wzrasta z około 1514 do 1692 złotych.

Dla przypomnienia: chodzi o najdroższą edycję kolekcjonerską. W jej skład wchodzą nie tylko gra i bonusy ze standardowej „kolekcjonerki” (w tym figurka stalkera, plakat i mapa Zony), ale też plecak i świecący pojemnik wzorowany na artefaktach znajdowanych wokół czarnobylskiej elektrowni.

Najbogatsza „kolekcjonerka” STALKER-a 2 zaliczy sporą podwyżkę ceny - ilustracja #1

Za te dodatki wkrótce będziemy musieli zapłacić znacznie więcej.Źródło: GSC Game World.

Właśnie te dodatki mają być powodem zwiększenia ceny. Ukraińscy twórcy tłumaczą na Twitterze, że w obecnych „niespokojnych czasach” było to konieczne, by zapewnić odpowiednią jakość „ostatecznej” edycji kolekcjonerskiej S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl.

Nowa cena zacznie obowiązywać od 21 lutego. Na szczęście w żaden sposób nie wpłynie to ceny pozostałych wydań. Za wersje cyfrowe nadal zapłacimy 199,99 (edycja standardowa), 259,99 (edycja Deluxe) i 349,99 złotego (edycja Ultimate).

Natomiast trzy pozostałe pudełkowe wydania S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zostały wycenione na 59,99 (edycja standardowa), 79,99 (edycja Deluxe) i 179,99 dolara (edycja kolekcjonerska). Aktualne ceny możecie sprawdzić na oficjalnej stronie gry.

Drugi S.T.A.L.K.E.R. ukaże się w tym roku na pecetach i Xboxie Series X/S. Gra będzie dostępna na premierę w usłudze Game Pass.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej