Wczoraj, 10 marca w San Francisco, na trwających właśnie Game Developer Conference (GDC) światło dzienne ujrzało demo gry o nazwie RoboHordes. Pokaz ten miał na celu ukazanie możliwości aplikacji pisanych na silniku Unreal Engine 3 i potęgę dwurdzeniowych procesorów Intela. Udało się.
gry
Daniel Sodkiewicz
11 marca 2005 12:31
Czytaj Więcej
Oblukalem i wg mnie i nie ma sie zupelnie czym podniecać...
Cos kiepsk oci tworcy wykorzystuja tak potezny silniczek :-]
GRYWALNY ? Fajnie, ja tam widze tylko filmik a nie GRYWALNY POKAZ (dla mnie równoznaczen z geywalnym demem...)
Grafika nie wykorzystuje wszystkich udogodnien i mozliwosci silnika. Zobaczymy za rok:)
Wydaje mi się ze niema co się bać jeśli chodzi o wymagania koleś powiedział w tym filmie ze nawet gdy gra zwalnia z FPS to nie jest to zbyt odczuwalne... czyli pewnie bedzie to co z D3 wszyscy się bali tego silnika a wyszło na to ze wcale taki straszny nie jest :)