Komentarze do wiadomości: Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo: Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej

Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz
10.10.2024 13:40
1
1
odpowiedz
zanonimizowany1369474
17
Konsul

Przejście na UE 5 to raczej regres niż ewolucja.

10.10.2024 14:32
BFHDVBfd
2
1
odpowiedz
BFHDVBfd
173
Requiescat in Pace

Znowu ten śmierdzący UE5, w praktycznie każdej grze na tym silniku są spadki klatek i stuttering.
Już widzę jak następny wiedźmin na tym chodzi, albo jeszcze lepiej - cyberpunk.

10.10.2024 17:05
Szefoxxx
3
odpowiedz
Szefoxxx
91
Doradca

Dobrze, że w innych grach, nie na ue5, nic nie tnie i są znakomicie zoptymalizowane, a nie czekaj...

UE5 to znakomity silnik i na ma żadnych problemów większych niż z każdym innym silnikiem tej rangi, to twórcy gier kładą lachę na optymalizację, taka jest prawda.

A im więcej będzie używać ue5 tym lepiej, bo silnik jest na bieżąco aktualizowany, także z informcjami zwrotnych od twórców gier.

Zresztą ciekawostka, jeżeli ktoś nie wie, CDPR już miał wystąpienie techniczne na konferencji epica w sprawie jakie optymalizacje JUŻ teraz wprowadzili do silnika pod przyszłe gry, czyli bankowo wiesiek i cp, część z tego dzięki ich potrzebom, już teraz znalazła się w silniku dla wszystkich.

Forum Forum Gry Akcji
Dodaj komentarz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl