Za kilka godzin ukaże się Layers of Fear, czyli polski horror na silniku Unreal Engine 5, który poza nową historią zaoferuje również odświeżone wersje wcześniejszych odsłon tej marki.
Aktualizacja:
Odliczanie na Steamie dobiegło końca, ale gra wciąż nie jest dostępna. Spodziewamy się, że wersja pecetowa zostanie odblokowana dopiero po południu, wraz z wydaniem na PS5.
Dzisiaj na rynku zadebiutuje, czyli nowa odsłona popularnego cyklu horrorów autorstwa polskiego studia Bloober Team. W pracach, podobnie jak w przypadku pierwszej części, pomagał inny rodzimy zespół – Anshar Studios.
Podobnie jak wcześniejsze odsłony marki, Layers of Fear będzie przygodówką FPP w klimacie grozy. Na jedną z głównych atrakcji gry wyrasta wyśmienita oprawa graficzna, którą zbudowano na silniku Unreal Engine 5.
Warto dodać, że w grze poza nową historią znajdą się odświeżone wersje poprzednich odsłon cyklu – wraz ze wszystkimi dodatkami, z poprawioną grafiką oraz nowymi mechanizmami rozgrywki. W praktyce więc Layers of Fear stanowi kompletną, definitywną wersję całej marki.
Na koniec warto przytoczyć wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
19

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.