Powstanie gra na bazie Czasu Apokalipsy?
Bardzo ciekawa informacja. Dziwne, że nikt do tej pory nie sięgnął po tą licencję bo potencjał jest ogromny. Oby tylko nie powstała z tego zwykła strzelanka w dżungli. Obawiam się jednak, że tak właśnie się stanie...
DogGhost jak dla mnie licencja nie ma żadnego potencjału. Zrobią FPSa? To nie jest film akcji, a fani będą psioczyć, jak na Dante Inferno, za spłycenie oryginału. Przygodówka? RPG? Może to ostatnie jakoś by przeszło. Jak dla mnie to zbyt ryzykowne przedsięwzięcie; będą mieli więcej problemów niż pożytku z tej licencji.
przede wszystkim tytuly mercenaries i saboteur nastawiaja pesymistycznie...
Jedyne co mi przychodzi do głowy to interaktywny film a'la Heavy Rain. Boję się jednak, że będzie to FPS...
jak Heavy Rain? Bez sensu - przecież od początku znasz fabułę, aż do zakończenia.
Nie widzę sposobu aby ten konkretny tytuł wykorzystać.
Na wietnamie i korzystając z filmów o tej wojnie DA SIĘ zrobić dobrą grę, ale nie wystarczy tu jedynie użyć chwytnego tytułu. Tym bardziej że klimat zdechnie pod naporem dziesiątek tysiecy wietnamczyków których przyjdzie ci zabić w czasie gry.
$aimon -> Mnie nastrajają optymistycznie, obie gry bardzo mi się podobały i spędziłem nad nimi kilkadziesiąt godzin kończąc je na 100%. Mam nadzieję, że zrobią fajną sandboxową strzelankę TPP w stylu dwóch poprzednich tytułów.
przede wszystkim tytuly mercenaries i saboteur nastawiaja pesymistycznie... - dokładnie. Film to jeden z najlepszych jakie kiedykolwiek widziałem i raczej nie chciałbym widzieć gry, która pewnie okaże się crapem.
b4r4n -> Potencjał duży jest, ale niestety małe prawdopodobieństwo że zostanie wykorzystany. Mógłby powstać psychologiczny dramat wojenny, z cytatami z Conrada, OSTem z filmu itp. Oczywiście nie mam na myśli czegoś na styl Shellshocka, a pewnie będzie do niego podobne :/
Szczerze mówiąc nie wiem jakby to miało wyglądać, skoro podstawą filmu jest stopniowe wpływanie w głąb dżungli z towarzyszącymi monologami bohatera. Jestem całkowicie sceptycznie do tego nastawiony, pewnie będzie strzelanie z łodzi do kolejnych fal tubylców...
Jedynym rozwiązaniem jest zrobienie z tego przygodówki. Ciekawe byłoby może zrobienie jakiegoś prequela z bohaterem-fotografem towarzyszącym Kurtzowi i staczającym się w szaleństwo, z tego mogłoby wyjść coś ciekawego.
Nie chce być sceptyczny, ale jestem niemal w 100% pewien, że gra na podstawie Apocalypse Now, będzie słaba. Nie trzeba być jasnowidzem, żeby to wiedzieć. No ale, zobaczymy za jakiś czas, co z tego wyjdzie. :)