Polski survival horror zaskakuje bogactwem perspektyw. Po tym materiale widać, że duże zainteresowanie Holstin to nie dzieło przypadku
Jednym z elementów wyróżniających polski survival horror Holstin jest unikalna praca kamery. Do trybu izometrycznego oraz FPP doszedł jeszcze widok z boku.

Holstin to ciekawie zapowiadająca się produkcja z gatunku survival horrorów, w której miejscem akcji jest polskie miasteczko z lat 90. ubiegłego wieku. Rozgrywka skupia się na eksploracji, walce z potworami oraz rozwiązywaniu zagadek, a ważnym elementem będzie mądre zarządzanie zasobami. Za grę odpowiedzialne jest rodzime studio Sonka, którego deweloperzy podzielili się niedawno materiałem wideo ujawniającym nową perspektywę.
Bogactwo perspektyw
Polski tytuł już teraz wyróżnia się unikalną pracą kamery. Rozgrywka domyślnie ukazana jest w widoku izometrycznym, jednak podczas strzelania płynnie przechodzi w tryb FPP/TPP. Na powyższym materiale widać, że nie są to jedyne opcje, bowiem w niektórych segmentach akcję będziemy obserwować z boku. Gra przypomina wówczas klasyczne platformówki 2D.
W komentarzach pod postem twórcy przypomnieli, że kamera zmienia się również podczas jazdy samochodem. Przechodzi ona wówczas w pełny tryb FPP, co pozwala nam obserwować świat z perspektywy kierowcy. Na poniższym materiale możecie zobaczyć ten element w akcji.
Duże zainteresowanie
Holstin poza zabawą perspektywą ma jednak znacznie więcej do zaoferowania. Dostrzegło to całkiem sporo osób, które wyraziły zainteresowanie grą. Dzięki temu na początku listopada Holstin trafił do rankingu top 100 najczęściej dodawanych tytułów do list życzeń na Steamie. Obecnie okupuje tam 98. pozycję.
Zainteresowanie widać też zresztą w serwisie X, gdzie materiały z gry zbierają bardzo dużo polubień, a wiele osób w komentarzach wypowiada się o nich z ekscytacją.

Przypomnijmy, że Holstin zmierza na PC oraz konsole PlayStation, Xbox i Nintendo Switch. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona, ale chętne osoby cały czas mogą sprawdzać wersję demo, która dostępna jest na Steamie.

Komentarze czytelników
Korposzczurek Pretorianin

Od samego początku założeniem był widok izometryczny. Poczytaj newsy z końca 2022 roku. Teraz kombinują jak koń pod góre.
Amonguz Pretorianin
Przeciez OD SAMEGO POCZĄTKU DEVELOPMENTU głównym założeniem tej gry było zmienianie perspektyw. I o tym jest ten news.
RoyPremium Konsul

Bardzo fajna opcja, ale grę trzeba w końcu wypuścić. W tych klimatach polecam też Connection: The Nightmare Within - też jest kamera ustawiona lub tpp do wyboru, tylko ten wybór na początku gry się podejmuje i nie można go zmienić później. Wciąż to jednak dobry tytuł, który na pewno warto sprawdzić.
Korposzczurek Pretorianin

Kurcze demo mi sie podobało ale widać, że sami twórcy nie wiedzą czym ta gra ma być i mixują co wyjdzie źle, góra przeciętnie. Premiera miała być w styczniu tamtego roku co też źle wróży. I ciekawe czy Sapek wziął kase z góry czy %.
Hellhound Chorąży
Jak zadanie znalezienia klucza do klapy autobusu polega na... przejściu na koniec autobusy to ja przekonany nie jestem. Ile trwałyby residenty, gdyby nie trzeba się było trochę postarać, aby znaleźć przedmiot fabularny?