Forum Gry Filmy i Seriale Tech Ogólne Archiwum Regulamin

Wiadomość Po 9 latach bramy wielkiego pałacu w Wiedźminie 3 Krwi i winie w pełni stanęły otworem. To perła najpiękniejszego r...

RPG
14.07.2025 11:50
Link
1
Link
27
Senator

To tylko kolejny przykład, że otwarty świat w większości gry to tylko iluzja. Tak jak wiele wybory w wielu grach. Nie raz trafiamy na niewidzialne bariery nie do przejścia, nawet jeśli mamy odpowiednie umiejętności dla bohatera. Nie można odwiedzić wszystkie interesujące lokacji w przeciwieństwie do Gothic 1-2.

Owszem, nie ma sensu jest odwiedzić wszystkie domy w każdym świecie, bo to nuda i strata czasu, np. zwykłe domy w Fable 3, albo wiele jaskinie i domy w Morrowind, co są nic nie warte uwagi. Ale nie raz boli mnie fakt, że nie mogę odwiedzić niektóre lokacji, co są ciekawe i atrakcyjne, np. Polis w Metro 2033, albo pałac w Wiedźmin 3. Albo niektóre budynki w Cyberpunk 2077. Ile gry z ciekawe światy mają zmarnowane potencjały?

post wyedytowany przez Link 2025-07-14 11:56:20
Wiadomość Po 9 latach bramy wielkiego pałacu w Wiedźminie 3 Krwi i winie w pełni stanęły otworem. To perła najpiękniejszego r...
RPG