Pałac Beauclair to miejsce znane każdemu, kto grał w Wiedźmina 3: Krew i Wino. Teraz jego wnętrze jest wreszcie dostępne do zwiedzenia. Wszystko za sprawą moda.
gry
Agnieszka Adamus
13 lipca 2025 20:12
Czytaj Więcej
To tylko kolejny przykład, że otwarty świat w większości gry to tylko iluzja. Tak jak wiele wybory w wielu grach. Nie raz trafiamy na niewidzialne bariery nie do przejścia, nawet jeśli mamy odpowiednie umiejętności dla bohatera. Nie można odwiedzić wszystkie interesujące lokacji w przeciwieństwie do Gothic 1-2.
Owszem, nie ma sensu jest odwiedzić wszystkie domy w każdym świecie, bo to nuda i strata czasu, np. zwykłe domy w Fable 3, albo wiele jaskinie i domy w Morrowind, co są nic nie warte uwagi. Ale nie raz boli mnie fakt, że nie mogę odwiedzić niektóre lokacji, co są ciekawe i atrakcyjne, np. Polis w Metro 2033, albo pałac w Wiedźmin 3. Albo niektóre budynki w Cyberpunk 2077. Ile gry z ciekawe światy mają zmarnowane potencjały?