Po blisko 11 latach w EA cenione 7 Days to Die w końcu otrzyma wersję 1.0. To ostatnia okazja, aby zakupić grę w historycznie niskiej cenie

7 Days to Die wkrótce przestanie być jednym z dinozaurów wczesnego dostępu. Po prawie 11 latach dzieło studia Ther Fun Pimps otrzyma wersję 1.0 na konsolach i PC. Do godziny 19:00 można kupić grę w dużej promocji.

Jakub Błażewicz

Po blisko 11 latach w EA cenione 7 Days to Die w końcu otrzyma wersję 1.0. To ostatnia okazja, aby zakupić grę w historycznie niskiej cenie, źródło grafiki: The Fun Pimps..
Po blisko 11 latach w EA cenione 7 Days to Die w końcu otrzyma wersję 1.0. To ostatnia okazja, aby zakupić grę w historycznie niskiej cenie Źródło: The Fun Pimps..

AKTUALIZACJA

Obowiązuje 76-procentowa promocja na 7 Days to Die. Jak poinformowali twórcy, to ostatnia szansa, aby zakupić popularną grę o przetrwaniu w historycznie niskiej cenie 21,59 zł przed czerwcową premierą aktualizacji 1.0 i podwyżką podstawowej kwoty zakupu do poziomu 44,99 dolarów (ok. 180 zł).

Okazja przyciągnęła tłumy, w efekcie czego 7 Days to Die ustanowiło nowy rekord liczby graczy – aktualnie kształtuje się on na poziomie 105 073 osób bawiących się jednocześnie. Promocja dobiegnie końca dzisiaj o godzinie 19:00.

Oryginalna wiadomość (22 kwietnia)

Nie każdy wczesny dostęp trwa wiecznie, czasem nawet nie dlatego, że twórcy porzucają swoją produkcje. Survival 7 Days to Die wkrótce opuści Early Access – po prawie 11 latach.

Szczegóły „premiery” gry omówił Richard Huenink, współzałożyciel studia The Fun Pimps. Ponadto twórcy udostępnili obszerny artykuł, w którym odpowiedzieli na najważniejsze kwestie związane z wyjściem gry z wczesnego dostępu.

Zacznijmy od bardzo istotnej kwestii: po debiucie aktualizacji 1.0 cena 7 Days to Die na PC wzrośnie z 24,99 dolara (89,99 złotego) do 44,99 dol. (w przeliczeniu około 183 złote). Twórcy zwracają uwagę, że dotychczasowa cena obowiązuje od ośmiu lat, a przez ten czas gra znacznie zyskała. Poza tym – pomijając nawet przyszłe wyprzedaże – do czasu premiery wersji 1.0 produkcja nadal będzie dostępna za taką samą kwotę. Gracze mają więc sporo czasu na podjęcie decyzji o zakupie. To także zrówna cenę gry na PC i konsolach.

Wypada dodać, że wersja 1.0 przyniesie do gry kolejne nowości. Nie znajdzie się wśród nich crossplay, który – choć już de facto działa – czeka na uzyskanie certyfikatów Sony oraz Microsoftu i trafi do gry dopiero w pierwszej dużej aktualizacji po premierze (Update 1), której debiut zaplanowano na czwarty kwartał 2024 roku.

Co więc trafi do 7 Days to Die na „premierę”? „Mapa drogowa” udostępniona przez zespół The Fun Pimps zdradza, że nowości uwzględnią dodatkowe zwierzaki, „system gore” dla zombiaków, więcej wyzwań oraz usprawnienia audiowizualne i optymalizacji. Na dokładne informacje musimy jeszcze poczekać

Plany rozwoju 7 Days to Die.Źródło: The Fun Pimps.

7 Days to Die może być już istnym dinozaurem wczesnego dostępu, ale nie przeszkadza to grze w podbijaniu Steama. Tytuł pozostaje sporym hitem i ledwie 10 miesięcy temu w grze przebywało jednocześnie prawie 100 tysięcy użytkowników (co jest historycznym rekordem produkcji; via SteamDB). 7DtD nadal też można znaleźć wśród najczęściej ogrywanych pozycji na platformie firmy Valve.

Wersja 1.0 7 Days to Die zadebiutuje w czerwcu na PC oraz kilka tygodni później na konsolach. Więcej informacji na temat „premiery” (w tym wydania konsolowego) znajdziecie we wpisie na oficjalnej stronie gry.

7 Days to Die

7 Days to Die

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 25 lipca 2024

Informacje o Grze
7.0

Gracze

8.7

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

5

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Reżyserzy Avengers: Koniec gry nie wierzą w „zmęczenie superbohaterami". Przyczyn problemów Marvela upatrują w zmianie pokoleniowej i „zbiorowym ADHD”

Następny
Reżyserzy Avengers: Koniec gry nie wierzą w „zmęczenie superbohaterami". Przyczyn problemów Marvela upatrują w zmianie pokoleniowej i „zbiorowym ADHD”

Forza plagiatuje Forzę, Ubisoft jest bity za The Crew, Skoda wkracza na growe salony - Motoprzegląd Drauga

Poprzedni
Forza plagiatuje Forzę, Ubisoft jest bity za The Crew, Skoda wkracza na growe salony - Motoprzegląd Drauga

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl