PlayStation Move nowym kontrolerem PlayStation 3
Strasznie dziwaczne te kontrolery, wygladają jak nowoczesne lizaki lub zabawka dla samotnych pań;)
Na pewno kupię przynajmniej jeden kontroler (albo zestaw z sub-controllerem), może nawet dwa.
Bylo kwestia czasu az Sony cos takiego wypusci na rynek, ale przyznam, ze nie spodziewalem sie tak smiesznego wygladu. Calosc moze i nawet ciekawa, ale te kolorowe "zaroweczki", to po kiego diabla? :) Dobrze, ze mam wsrod znajomych kliku PS3 zapalencow, wiec na pewno bede mial okazje to wyprobowac.
Design kontrolera rodem z Czarodziejki z Księżyca... ;)
Wii, PS3, Xbox360 będą miały swoje kontrolery, a PC? :)
Przemoman->A do PC możesz je wszystkie podłączyć i będą działać (no może poza Natalem, chociaż kto wie).
Szczerze? Wszystko zalezy od gier :) Jesli beda "superhiper" to pewnie i kontroler kupie. Jesli beda to kolejne gry w stylu Mii szprots czy Cooking grandma - raczej nie.
Zawsze chciałem pograć w tenisa stołowego padem czy coś w stylu Red Steel 2, coś takiego rodem z salonów gier, massz pistolet i sobie strzelasz :)
Ale mam nadzieję że normalny pad zostanie i będą coraz lepsze gry pod niego, żeby z PS3 nie zrobiło się Wii, które szczególnie jest dla rodzin/dzieci.
heh całośc wygląda nawet fajnie , tylko po co ta kulka ? Chociaż kontroler jest wciąż w trakcie produkcji więc zobaczymy jak to będzie wyglądac
Trudno ocenić na podstawie filmików. Jak już ktoś napisał, wszystko będzie zależeć od gier, a najlepiej byłoby sprawdzić kontroler w akcji przed zakupem.
Zobaczyłem sobie parę filmików i jeśli chodzi o tą całą precyzję to w strzelance rewelacji nie ma:-/. Nadal mycha precyzyjniejsza
Kolejne gówno jak wiilot, do casuali, razer razem z sixense robią własny kontroler tego typu, i jak to kontrolery razera ten pilocik będzie dla hardkorowych graczy, pokazali gameplay z Left 4 Dead 2!
L4D2!! a czy PS Move, Wiilot lub Natael pociągną L4D2? NIE!! razer i sixense wydadzą taki kontroler dla hardkorowych graczy a nie kasuali!! do normalnych gier FPS pokroju MW2, bad company 2 czy CS!! już teraz wykrywa ruch o 0.5 stopnia!! czas reakcji ma narazie 3ms co jest bardzo mało a mają zmniejszyć aż do 1ms!!! kontroler jest wykrywany nie jakąś głupią kamerą tylko jakimś MAGNETYCZNYM czymś!!!!! to da prawdziwą swobodę w każdym typie gier a nie tylko tych casualowych!!!!będzie współpracować na 360, PS3 i nawet na PC, to zależy już tylko od producentów gier, a jak już ten kontroler wyjdzie to na pewno będą robić na wszystkie z tych platform bo to nie ewolucja jak PS move czy natael a REWOLUCJA!!!
tutaj link do strony z oficjalnej:
http://www.razerzone.com/motionsensing
a tutaj link do podstrony z wideosami, przedostatni film to demo z L42D a ostatnie to pokazuje gościu też na L4D2 ten kontroler, ale bardziej o kontrolerze niż o gameplayu:
http://www.razerzone.com/motionsensing/video.php
to wygląda podobnie jak Wii remote ,nic innowacyjnego ze strony sony ,ten natal cały od xboxa wygląda bardziej zachęcająco
orangensaft->Co się tak podniecasz, to wygląda dokładnie na to samo co PS Move. Po prostu będzie odpowiednikiem na PC, bo nie wydaje mi się żeby na konsolach się sprawdziło skoro każda z firm ma już swoją technologię. Ale mimo wszystko zapowiada się fajnie, tym bardziej jeśli będzie się dało z tego korzystać w każdej grze. Chociaż "elita" tego nie uzna, no bo nic nie zastąpi precyzji myszki, a liczą się tylko punkty, a nie zabawa.
pady górą!!!
Tak mówicie... no prawda nie jest niczym nowym ten kontroler. Ale spójrzmy na tego waszego "przełomowego" Natala. I co widzimy??? EyeToya z PS2, który ma dokładnie te same funkcje i to samo na celu. Nic nowego. Teraz już trudno wymyślić coś nowego.
Wszystko będzie zależeć od gier obsługujących ten kontroler. Wystarczy, że będzie parę naprawdę dobrych produkcji na start i później kontroler będzie nadal wspierany i wszystko powinno być ok. Możliwości są spore, udowodniło to już wii, tylko ono z kolei jest dużo słabsze technicznie. Gdyby w końcu można było zagrać w grę w stylu obliviona ciachając mieczem, zasłaniając się tarczą i strzelać z łuku jak na demówkach tego kontrolera z poprzedniego roku, to byłoby to świetne rozwiązanie.
Osobiście mam nadzieję, że PS Move wypali, gorzej widzę przyszłość Natala(jest już oficjalna nazwa?), bo bez żadnych przycisków do kontroli można stworzyć chyba jedynie jakieś minigierki czy drobne dodatki do gier obsługujących normalnie pada. Chyba że będzie się tam machać jedną ręką żeby się poruszać, a drugą wykonywać akcje, a np. pauze uruchomi się przez dojechanie do krawędzi ekranu, ale takie rozwiązanie też byłoby dziwaczne(i wymagałoby mocnego rozsynchronizowania kończyn). No cóż oby w przypadku Natala nie skończyło się tylko na odbijaniu piłeczki, malowaniu rękami, czy gadaniu z komputerowymi chłopcami.
Jeśli będzie dużo fajnych gier, w które można zagrać tym kontrolerem (wątpie) to może kupi go jakś część graczy. Ale i tak pady będą rządzić.
ten kontroler jest za czasow wprowadzenia ps2 na rynek ! Pamietam jak w tv pokazywali tech dema na ps2 :) a dokladniej na programie poprzedzajacym Hyper'a ;)
A dla mnie te kontrolery ruchu to niepotrzebne rzeczy. Pady wystarczą o!;P
I nawiasem mówiąc...pierwszy raz przyznaje RPGfanowi racje. Bo faktycznie ten kontroler wygląda jak wibrator xD. Choć raz sie z Tobą zgadzam ! Gratuluje.
spoiler start
choć to i tak nie zmienia faktu że jesteś nienormalnym fonbojem MS
spoiler stop
Przeciez pierwsza nazwa tego kontrolera to bylo PS3 Dildo.
Oczywiście że pady będą nadal rządzić - chyba nie sądzicie, że Move ma je zastąpić? To ma być raczej swoista odnoga. Wiadomo, że samemu najlepiej się gra na padzie, w gierki typu Uncharted, killzone 2, Ratchet and clank, itd. Nie wyobrażam sobie trochę kontrolek w tych grach opartych na nowym kontrolerze, ale jak wpadają znajomi, to na pewno nie siedzicie w kółku i nie patrzycie jak jedna osoba gra, tylko odpalacie coś, gdzie każdy może śmignąć.
Do mnie jak ktoś wpadnie i gramy na konsoli, to odpalamy Little Big Planet, Bombermana, Wormsy, jakieś wyścigi na split screenie, lub coś w tym rodzaju. Ten kontroler przede wszystkim będzie do takich gierek, gdzie w conajmniej dwie osoby można będzie zagrać w ping ponga, potłuc się na pięści, czy miecze, itd. Sukces Wii potwierdził, że jest ono niezrównane jeśli chodzi o "party games" i mimo słabszych parametrów, oraz ceny poziomie x360 długo wyprzedzało xboxa i ps3 w ilości sprzedanych jednostek w USA.
Poza tym im prostszy i bardziej intuicyjny jest kontroler w obsłudze, tym łatwiej przekonać osoby zazwyczaj niegrające do dołączenia do zabawy - moja dziewczyna kompletnie nie ogarnia pada, w LBP, w którym do poruszania się wystarczy lewy analog, X i R1 miała wciąż lekkie problemy z koordynacją. Dać jej jednak do ręki tego samego pada, wykorzystującego dotychczasowe rozwiązanie oparte na ruchu - Sixaxis, plus tylko jeden dodatkowy przycisk i świetnie sobie radziła we Flowerze.
Dlatego myślę, że jeśli nowy kontroler pójdzie w kierunku gier imprezowych, a przy okazji będzie się sprawdzał także w singleplayerze, np. w slasherach, czy bijatykach, to może odnieść sukces. Wszystko zależy od gier. Póki co nie zamierzam rzucać się na Move'a, gdy tylko pojawi się on w sklepach, ale jeśli po pewnym czasie okaże się jednak fajnym patentem, to czemu nie?
PlayStation Move to strzał w dziesiątkę ponieważ:
- będzie niska cena - zestaw kontrolera, kamery i jednej gry za 100 dolarów, rozejdzie się jak ciepłe bułeczki
- udowodnili że Move w odróżnieniu od Natal będzie działał z dużymi grami: np. SOCOM 4, LBP, PGA Tour Golf 11, Resident Evil 5
- udowodnili, że Move nie zabiera zasobów PS3 (bo inaczej LBP, Resident Evil 5 ani SOCOM4 nie działałyby); Natal zabiera część mocy X360 i w RE5 na nim nigdy nie pogramy.
- Move jest ultra-precyzyjny i umożliwia zabawę zarówno z ze znacznym wymachiwaniem rękami na stojąco np. Golf jak i na siedząco z minimalnym wychylaniem kontrolera Move np. koleś siedział rozwalony na fotelu i tylko nadgarstkami celował kałasznikowem w SOCOM4
orangensaft
Na easy to się można pobawić, ale na najwyższym poziomie trudności w L4D nie ma szans
Myśle, że move bedzie dużo ciekawszą propozycją od Natala, wole machać czymś w ręce niż udawać bez niczego ;p
może wyglądają jak wibrator ale Wii już nie będzie potrzebne
Znowu kopiują pomysły Nintendo... oh god. Poproszę co najwyżej Playstation 3 lite bez możliwości odpalania gier.
Znowu kopiują pomysły Nintendo... oh god.
Nie ma to jak wypowiadać się o czymś o czym nie ma się pojęcia. Sony pracowało nad Move już w 2004 roku. http://www.youtube.com/watch?v=JbSzmRt7HhQ
RPGfan - tylko, że Sony pokazało to DZIAŁAJĄCE już dzisiaj a właściwie to rok temu na e3;P A MS cały czas karmi nas jedynie filmikami o boskości Natla:P
Zresztą - jeszcze żadne z tych rozwiązań nie wyszło a Ty już wiesz które będzie dla jakich graczy?
Swoją drogą - jakie gry na Natala nazywasz Hardcorowymi? I proszę konkretne tytuły
@RPGfan: Nie masz mózgu. Fatality ma podobny nick tutaj, jak i na polygamii... Lepiej napisz ile Ci już kont zbanowali na poly. (10? 20? 30?)
"A co do tematu ,wszystko ułozyło sie po mojej mysli ,czyli zabaweczka dla casuali która szans z Natalem nie ma niestety"
Casuali? Socom 4, RE5 Gold Edition?
Błaźnisz się coraz gorzej RPGfan, jak dla ciebie powyżej wymienione tytuły to casuale to co powiesz na ping ponga technologi natal? I powiem ci coś jeszcze, wszystkie gry na Natala będą wyglądać jak ten ping pong lub będą podobne do gier z Eye Toy, czy tego chcesz czy nie.
Z tego co słyszałem to na ps3 miało być większość tytułów tylko od 18+ a tu proszę taki badziew..
teraz trzeba pomyśleć jak będzie sie grało tym w god of war 3
A ja bym najbardziej chciał TYM zagrać w Harry'ego Pottera, a do tego z funkcją wypowiadania zaklęć (kamerka przecież łapie komendy głosowe). To by była miazga!
Sony mówi wyraźnie, że kontroler znajdzie zastosowanie w rozbudowanych grach, a ludzie i tak piszą, że tylko dla niedzielnych graczy jest kierowany produkt. Czytaliście w ogóle tego newsa czy bezmyślnie komentujecie?
Jak dla mnie to są tylko dodatki dla bogatych ludzi, nic nie zastąpi standardowego pada tak w PS3 jak i w Xboxie.
Tak wiem jestem fanboyem , hmmm tylko czego ,padów?
PlayStation Move zostało zaprojektowane tak, by zredukować wszelkie opóźnienia do minimum. Teraz już znamy czas reakcji urządzenia. Opóźnienia w PlayStation Move są porównywalne jak w bezprzewodowych kontrolerach, DualShock'u 3 i Sixaxis'ie - poniżej jednej klatki.
Podał Scott Rohde, wiceprezes ds. rozwoju produktu w SCEA.
Tak więc potwierdzają się wcześniejsze informacje - główną zaletą Move będzie wysoka responsywność. Cecha ta ma sprawić, że "różdżki" znajdą zastosowanie w każdym gatunku gier.
ps3site. pl/czas-reakcji-move-ponizej-jednej-klatki/39238/#more-39238
Wygląda mi to na bezprzewodową myszke,co oznacza że celowanie będzie w końcu precyzyjne na konsolach.
Jestem pewien, że Pałeczek nie kupię w dniu premiery, poczekam sobie na jakieś poważniejsze gry i wtedy spróbuję.
Sama konferencja niczym mnie nie zaskoczyła i niczym mnie nie rozczarowała. Zobaczyłem dokładnie to, czego się spodziewałem, więc trudno mi cokolwiek o tym napisać czy coś skomentować. Okazję do tego będę miał pewnie podczas tegorocznych E3, bo zdaje się, że tym razem sporo nam tam pokażą.
RPGfan - Przepadnij! Fatality1 podał zalety Playstation Move(z którymi się zgadzam), a ty od razu na niego naskoczyłeś zaślepiony swoją legendarną już fanatyczną miłością do Microsoftu. Wiem, że posiadam tylko PS3, ale jak dla mnie, najobiektywniej jak człowiek tylko może, kontrolery ruchu od Sony na razie wygrywają z Natalem, który to prawdopodobnie zostanie maszynką dla casuali. Może jak MS pokaże coś nowego, to zmienię swoje zdanie. Ale jak na razie widzę to tak, że PSMove lepiej się zapowiada, a nawet już prezentuje.
Septi
Teraz to dowaliłeś - włącz sobie filmik ze strzelanki gdzie koleś ma podłączony ten kontroler i patrz jak kaleczy. Do myszki nie ma startu (jednak poczekam na inne filmiki bo to mógł grać jakiś bot)
osiem - tym się nie kieruj. Pierwszy gry na Wii też miały zjebane sterowanie. Pamięta ktoś trudności ze sterowaniem w Red Steel? Dopiero potem pojawiły się gry, które pokazały potencjał Wiilota. No ale fakt, przebić myszkę - chyba nierealne. Ale liczą się wrażenia z rozgrywki.
Najbardziej to ja chyba widzę boks na takim sterowaniu:-D
Nic specjalnego. Celują w casuali.
Dla Casuali - to jest chyba oczywiste.
Mnie jakoś zastosowanie w grach tego Dilda, a nawet i Natala mało interesują.... Jakby dało radę tym obracać się po interfejsie, czy jakoś tam konkretnie to wykorzystać to jeszcze ok... a tak, to dla mnie jest to raczej powtórka Wii i celowanie w zupełnie inny rynek gustów graczy....
Jako posiadacz xboxa muszę powiedzieć, że te pałki są zajebiste! W boks z takim czymś to można grać ;)
ma_ko -> tak, będzie miało, gdzieś to czytałem na poli albo ps3site xD od razu skojarzenie z wibratorem(w sumie dziewczyną się spodoba :P ) ale cóż poza tym move vs natal (1:0)