Warszawskie People Can Fly znowu jest niezależnym zespołem. Przedstawiciele ekipy poinformowali, że studio nie jest już częścią Epic Games, aczkolwiek deweloperzy nadal będą współpracować z firmą odpowiedzialną za powstanie silnika Unreal Engine.
gry
Piotr Bicki
24 czerwca 2015 17:52
Czytaj Więcej
Widze że w historii zespołu zapomnieli wspomnieć o naprawde dobrym bulletstormie
Warto też dodać, że studio oprócz siebie wykupiło także prawa do marki Bulletstorm, co może być wskazówką odnośnie tego, co w tej chwili pichcą. Cieszy mnie ta wiadomość. Miło jest wiedzieć, że odzyskaliśmy jednego z naszych "gigantów". Nie mogę powiedzieć, że byłem fanem przemianowania studia na Epic Games Poland i oddelegowania załogi do prac pomocniczych przy projektach innych studiów.
Smialo mogli by rozwinac marke Bulletstorm.
Mechanika i uniwersum maja, teraz tylko zrobic ciekawsza, mniej liniowa gre. Moze jakis otwarty Bulletstorm 2. ;p
Ja bym wolał liniowe Bulletstorm 2. Kiedyś większość gier była liniowa i dawały one mnóstwo satysfakcji, teraz po ukończeniu nieliniowych produkcji można powiedzieć "To wszystko?". Ogólna jakość dzisiejszych gier pozostawia wiele do życzenia. Jak potrafią zrobić dobrą grę to niech nie kombinują.
Ja bym chciał pełnoprawnego następce Painkillera a nie jakieś biedne namiastki wydawane przez inne studia