Nowa polska survivalowa strategia science fiction jest o krok od premiery. Przetrwanie w „kosmicznym Frostpunku” będzie bardzo trudne, gdyż nasz największy wróg to Słońce

Polskie studio Jujubee ujawniło datę premiery Dark Moon, czyli survivalowej strategii opartej na nietypowym pomyśle.

Adrian Werner

Komentarze

Nowa polska survivalowa strategia science fiction jest o krok od premiery. Przetrwanie w „kosmicznym Frostpunku” będzie bardzo trudne, gdyż nasz największy wróg to Słońce, źródło grafiki: Jujubee..
Nowa polska survivalowa strategia science fiction jest o krok od premiery. Przetrwanie w „kosmicznym Frostpunku” będzie bardzo trudne, gdyż nasz największy wróg to Słońce Źródło: Jujubee..

Poznaliśmy wreszcie datę premiery Dark Moon, czyli ciekawie zapowiadającej się survivalowej strategii, którą tworzy rodzime studio Jujubee.

  1. Twórcy poinformowali na Steamie, że gra ukaże się 29 października tego roku.
  2. Z tej okazji wypuścili również nowy zwiastun, który możecie obejrzeć poniżej.
  3. Dark Moon zmierza wyłącznie na PC i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Przypomnijmy, że gra osadzona zostanie w ponurej wizji przyszłości, gdzie w wyniku tak zwanego koronalnego wyrzutu masy światło słoneczne stało się zabójcze. My wcielimy się w przebywającego na Księżycu inżyniera, kierującego tzw. Mechapleksem, czyli wielkim mechem pełniącym funkcję mobilnego centrum dowodzenia. Ta mobilność bazy okaże się kluczowa dla naszego przetrwania, gdyż przeżycie ma wymagać ciągłego pozostawania w ruchu, tak aby cały czas uciekać przed Słońcem. Będziemy więc przemierzali powierzchnię księżyca, gromadzili surowce, rozwijali technologie i dbali o załogę, równocześnie próbując nawiązać kontakt z Ziemią.

  1. Dark Moon na Steamie
  2. Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
5.7

Steam

OCEŃ
Oceny

6

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

92% przedstawicieli pokolenia Z jest odrzucanych przez działy HR z jednego prostego powodu: ich wejście na rynek pracy doprowadziło do „sytuacji krytycznej”

Następny
92% przedstawicieli pokolenia Z jest odrzucanych przez działy HR z jednego prostego powodu: ich wejście na rynek pracy doprowadziło do „sytuacji krytycznej”

Gry RPG w stylu Baldur’s Gate na długo przestały powstawać, bo twórcy zostali oszukani lub wprowadzeni w błąd. „Powiedzieli, żebyśmy im zaufali”

Poprzedni
Gry RPG w stylu Baldur’s Gate na długo przestały powstawać, bo twórcy zostali oszukani lub wprowadzeni w błąd. „Powiedzieli, żebyśmy im zaufali”

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl