Dziesiąty sezon Diablo 4 pokazał, że seria wciąż potrafi zaskoczyć. Teraz u progu 11. sezonu napięcie buduje się znowu – tym razem jednak nastroje są znacznie bardziej pozytywne.
Danuta Repelowicz
17 października 2025 13:45
Czytaj Więcej
Nie jestem przekonany co do zwiększenia trudności mobów. Na początku jest łatwo, ale po zmianie poziomu trudności przy kapliczce ten rośnie znacząco każdorazowo, a pokonanie Lilith jest wyzwaniem na każdym poziomie ze względu na jej ataki 1-hit. Ja gram postacią opartą wyłącznie o Hydry i ze względu na dobrze rozwinięte przedmioty, moje przywołańce zadają sporo obrażeń AoE. Z drugiej strony, jeśli będziemy mogli znacząco zwiększyć siłę ataków to powinno to zniwelować różnicę na korzyść gracza (o ile Blizzard nie przesadzi). To co bym chciał, aby dodali to zwyczajnie więcej aktywności pobocznych już po zakończeniu głównej kampanii fabularnej bo przyznam, że robi się nużąco czasami powtarzając te same czynności, a nagrody, które za nie dostajemy nie rekompensują tej powtarzalności.