Studio Treyarch przedstawiło kilka ciekawych wiadomości na temat swojego Call of Duty: World at War. Po pierwsze, zombie dla wszystkich. Po drugie, podwójne punkty doświadczenia przez weekend. Po trzecie, dlaczego wypuszczanie pecetowych łatek zajmuje tak dużo czasu.
gry
Przemysław Bartula
17 stycznia 2009 15:48
Czytaj Więcej
No fajnie, tyle, że na przykład taki Steam wypuszcza kolejne łatki praktycznie bezprzerwy...
Zobaczymy co i jak ;)
jak dla mnie proces tworzenia patcha jest zle zorganizowany
dlaczego proces zbierania, naprawiania i testowania nie odbywa sie jednoczesnie?
przeciez po pierwszym dniu zbierania juz ma sie kilka bledow, ktore moze juz naprawiac w czasie gdy trwaja dalsze poszukiwania i nastepnie testowac, kiedy dalej beda trwac poszukiwania i naprawy innych
wyznaczyc sobie zakonczenia naprawy i do zatwierdzania wyslac to co udalo sie naprawic i w czasie czekania na akceptacje kontynuowac prace, ktore pojda do nastepnego patcha
cos mi sie wydaje, ze problemem jest liczba ludzi oddelegowana do robienia patchow i po prostu jest ich za malo by jednoczesnie zajmowac sie trzema etapami
no coz, produkt wydany, kasa zebrana, trzeba robic nowy, nie mozna marnowac zasobow ludzkich na poprawianie gry, na ktorej i tak sie zarabia
Przeciez w to nikt nie gra, no dobra moze jakie 3-4 k na PC...
Dobrą wiadomością jest podwójne naliczanie punktów w weekendy.
Edit: A patcha i tak się doczekamy.
nie dosc ze Treytah zrobil badziewna gre jak zreszta zawsze np. cod3 to jeszcze sie wymiguje od patchy..
ADEK24 - powiedz mi co w tej grze jest tak wielce badziewnego ? Taki CoD4 - w 2WS - zajebiscie fajne multi - jak ktos nichce - nie gra - ok, ale barziew to raczej nie jest. Gram obie i sie swietnie bawie - ale wiadomo - polskie forum - jak news jest na temat A to ktos musi pomardzic na temat B.
Surmak - pracuje przu developingu - i to tak nie dziala - calosc jest duzo bardziej skomplikowana czesto niz checi ludzi i co sie komu chce - wlasciwie kazda firma od malej po duza ma formalna biurokracje, gdzie goscie z teczkami chca byc pewni, ze nikt ich nie wezmie na dywanik.
HAHA! Ciekawe ile będziemy musieli czekać na komendę /record, która jest zawarta w silniku gry. Bez tego profesjonalne granie w multi (ligi,cupy) nie istnieje. :(
gra wydana na sile, w dupie mam te ich patche, niech sie lepiej skupia na Robieniu Modern Warfare 2, bo poza grafika ta gra nic w sobie nie ma. Multi, w porownaniu do COD4, jest niegrywalne. cg_drawfps i record dalej nei dzialaja, nie wspominajac juz o braku CODTV (ale tego to i w COD4 brak)
Ciekawe ile zniosę jeszcze idiotycznych postów jak ADEK24a czy pr3aka zanim zrezygnuję z czytania tego forum -.-.
Sam fakt, ze gracze serii Call of Duty nie przeskoczyli z CoD 4 na CoD:WaW oznacza, ze gra jest kiepska. Do tej pory przy premierze kazdej nowej czesci przerzucali sie na ta kolejna czesc bo byla lepsza. Tutaj niestety wszyscy zostali przy CoD 4 i czekaja na CoD:MW2.
AntonioMontegio, no wiec przydaloby by sie troche przeprojektowac to wszystko, zeby robic szybciej i sprawniej
ale coz, jezeli firmy uwazaja, ze tak jest dobrze, to ok, nikt im sie wtracac nie bedzie
black - bo CoD5 technologicznie jest prawie niemal IDENTYCZNY pod względem CoD4, ale wprowadzono minimalne zmiany
jak ktoś gra "zawodowo" w CoD4, to niema ochoty grać w to samo, ale w nieco innym wydaniu, bo jedna mu starczy
co do ilości graczy, na Xbox 360 średnio jest to ponad 200 000 ludzi w jednym momencie, a zwykle wacha się to między 150 000 do 300 000 ludzi ONLINE w grze
CoD5 nie zastąpi CoD4, ale na pewno zagości obok tego drugiego w ESL i przeróżnych zawodach
Co za bzdura.......robienie patcha ponad 2 miesiące? Na steamie to byle jakie 3 błędy aktualizują bez gadania w kilka dni lub tyg. Wiadomo że nie ma co porównywać steama bo tam to wszystko nastepuje automatycznie ale mimo wszystko w 2-3 tyg da się zrobić patcha co poprawi stabilność itp. Gracze zdąża się wku**** przez ten czas. W 3 miechy to można w tej chwili zrobić 1/5 nowej gry bo średnio teraz wychodzi 1,5 - 2 lata na zrobienie gry. Poprostu im sie nie chce i tyle.