Nowy plan taryfowy Spotify – konto Premium dla dwóch osób
Serwis Spotify rozpoczął testowanie nowej usługi Premium Duo, przeznaczonej dla par mieszkających pod tym samym dachem. Nowa taryfa dostępna jest również w Polsce.

- Spotify wprowadziło nowy plan taryfowy Duo, będący kompromisem pomiędzy abonamentami Premium i Premium Family;
- nowa opcja jest przeznaczona dla par, a jej cena wynosi 24,99 zł miesięcznie;
- oboje użytkowników korzystających z usługi musi mieszkać pod tym samym adresem.
Spotify rozpoczęło testy nowego planu taryfowego Premium Duo, przeznaczonego dla mieszkających ze sobą par. Użytkownicy, którzy się na niego zdecydują, dostaną dwa osobne konta w serwisie. Oboje otrzymają wszystkie przywileje wynikające z posiadania abonamentu Premium oraz indywidualne dane logowania. Płacić za usługę będzie tylko jeden z użytkowników – ten, który ją zakupił. Jej cena wyniesie 24,99 zł miesięcznie, czyli pięć złotych więcej niż w przypadku Premium dla jednej osoby.
Posiadacze taryfy Duo w łatwy sposób będą mogli dzielić się ze sobą playlistami, otrzymają również dostęp do specjalnej aktualizowanej na bieżąco listy Duo Mix, na której znajdą się utwory słuchane przez oboje użytkowników usługi.
Porównanie planów taryfowych Spotify
Free | Premium | Premium Duo | Premium Family | |
Cena (miesięcznie) | bezpłatne | 19,99 zł | 24,99 zł | 29,99 zł |
Maksymalna liczba kont | 1 | 1 | 2 | 5 |
Przywileje (brak reklam, tryb offline, wysoka jakość dźwięku, nieograniczona liczba pominięć) | brak | wszystkie | wszystkie | wszystkie |
Nowa opcja dostępna jest zarówno dla nowych, jak i dla obecnych użytkowników serwisu. Podobnie jak w przypadku usługi Premium Family, obie osoby korzystające z taryfy Duo muszą mieszkać pod tym samym adresem.
Spotify wprowadzając nowy abonament, próbuje ukrócić proceder nielegalnego dzielenia się kontami pomiędzy użytkownikami platformy. Pod koniec grudnia 2018 roku liczba użytkowników serwisu przekroczyła 207 milionów, z czego 36% to klienci opłacający subskrypcję.
Więcej:Rodzice nie nadążają za tym, co ich dzieci robią w internecie. Dane z Polski są alarmujące
Komentarze czytelników
Butryk89 Senator

W wersji darmowej znosiłbym te reklamy, bo szybko mijają. Ale wiedzieli kogo wybierali. Głos Natalki z "M jak miłość", jej próba śmieszkowania i sposób wysławiania się drażni niemiłosiernie za każdym razem, gdy reklama się włącza.
zanonimizowany722423 Generał
Czyli biznes na allegro ciąg dalszy. Konto spotify za 15zł
Luke_f Pretorianin

O, super wiadomość - ja właśnie korzystałem z Family tylko dla mnie i partnerki, więc możemy się przesiąść na duo, a akurat za dwa dni miała pójść opłata za kolejny miesiąc :D