W Skull and Bones to od gracza będzie zależała historia jego postaci. Poznaliśmy również inne informacje dotyczące gry.
źródło: YouTube | Ubisoft
Skull and Bones jest jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji wśród wielu graczy. Jakich graczy, zapytacie? Ano takich, którym doskwiera deficyt tytułów w klimatach pirackich. W jednym z wywiadów dyrektor gry, Ryan Barnard wypowiedział się na temat świata i mechanik w produkcji, zdradzając tym samym, że chce, aby była to gra długożyjąca i z tego powodu nie trafi na PS4 ani Xbox One.
W wywiadzie dla trueachievements.com Barnard powiedział, że chce, aby gracze tworzyli własne historie i mogli wybrać typ pirata, którym chcą być. Można było się tego spodziewać, ponieważ Skull and Bones będzie grą sieciową, w której fabuła nie będzie narzucona na gracza. Sam twórca przyznał również, że produkcja nie będzie napędzana przez fabułę, jednak nie zabraknie w niej elementów narracyjnych. W grze przyjdzie nam także spotkać postacie niezależne, posiadające własne historie, które będzie można poznać poprzez wykonywanie dla nich zadań.
Ryan Barnard wyjaśnił, że na lądzie będzie odbywał się crafting, zakup ekwipunku i podpisywanie kontraktów, ale nie będzie można tam toczyć walk, ponieważ Skull and Bones będzie głównie grą morską. W produkcji mają pojawić się także wydarzenia losowe, takie jak atak na osadę, którą możemy ochronić, lub dołączyć do agresorów i zdobyć część łupu.
Jestem najbardziej podekscytowany tym, że gracze będą mogli uzupełnić swoją flotę i zobaczyć głębię walki morskiej. Interesujące będzie również zobaczyć, jak gracze podejmują najtrudniejsze wyzwania, jakie mamy w grze - forty. Jestem naprawdę podekscytowany, aby zobaczyć i kontynuować rozwój i pracę ze społecznością.
Skull and Bones z pewnością będzie porównywane do Sea of Thieves, w którym znajdziemy wiele interesujących mechanik mających wpływ na dobrą zabawę. Sam jestem fanem pirackich klimatów i z pewnością dam grze Ubisoftu szansę, ale nie ukrywam, że trochę martwi mnie brak możliwości prowadzenia potyczek na lądzie.
Gra ma zadebiutować 8 listopada tego roku i będzie dostępna na PC, Xbox X/S oraz PS5.
Więcej na temat Skull and Bones przeczytacie tutaj:
Więcej:Którego bohatera wybrać w Anno 117? Wasza decyzja określi jaką historię poznacie
GRYOnline
Gracze
Steam
3

Autor: Adam Adamczyk
Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.