Za nami 52. finał Super Bowl. Największe wydarzenie sportowe w USA śledziło przed telewizorami 111 milionów osób. Koszt półminutowego spotu – 5 mln dolarów. Na taki wydatek mogli sobie pozwolić tylko najwięksi, czyli, w tym roku, m.in. Pepsi, Amazon czy Dodge. Przedstawiamy najlepsze reklamy telewizyjne znanych marek.
filmy i seriale
Janusz Grzegorz
5 lutego 2018 15:10
Czytaj Więcej
A kogo interesuje durny hamerykański futbol! Tu jest Polska i Europa i my tu gramy w piłkę nożną a nie tą durną dyscyplinę!
Czy to ta śmieszna impreza, gdzie aktor muzyk czy inny tam artysta musi sobie sam zapłacić, aby móc tam wystąpić?
@1
Za to 22 idiotów biegających za kulę ze skóry nie jest durną dyscypliną...
Amazon miażdży! Zwłaszcza potwierdzenie tej pracownicy na pytanie Bezosa :)