I dobrze! Gry tworzą ludzie a nie loga firm. Właśnie dlatego powinno się z imienia i nazwiska wymieniać ludzi, którzy pracują nad daną grą żeby gracz mógł śledzić faktycznych twórców danej produkcji a nie firmę, w której z pierwotnego zespołu nikt już się nie ostał...
Sami spadochroniarze, którzy nie poradzili sobie w macierzystych firmach. Czarno to widzę.
Nie wiesz skad wiedza, ze odeszli najlepsi, ale ty wiesz, ze odeszli najgorsi. Skad to wiesz?
Nie wiem, droczę się. Ale znaczna część odchodzących z firm to ludzie, którzy sobie nie radzą.
Co do znacznego spadku formy po Wiedźminie 3, to polemizowałbym. Wprowadzenie na rynek nowej franczyzy rzadko jest zyskowne. Czasem nie spełnia oczekiwań graczy a jeszcze częściej nie spina się biznesowo ze względu na zbyt małe sprzedane nakłady (z ostatniego czasu Control, Deathloop, Returnal, Days Gone, Avengers, Strażnicy Galaktyki czy Outriders). Najtrudniejsze jest określenie kształtu samego dzieła, co w przypadku Cyberpunka zajęło wiele lat. Natomiast ze stworzeniem gry po ustaleniu, jak ma wyglądać, CD Projekt nie miał już problemu. Po prostu gra potrzebowała jeszcze 2 lat produkcji.
mam nadzieje skupia sie na grywalności i klimacie a nie na graficznych fajerwerkkach
Od dzisiaj przez dziesięć następnych lat będę oglądał grafiki koncepcyjne i filmiki nie mające nic wspólnego z rozgrywką. Niby fajnie ale... . A dokładnie to kiedy premiera? Czy znowu będę skazany na oglądanie marnych pikczerów jak w Starfildzie? A sama gra. A kogo to xD . Zawsze se można pooglądać marne obrazki xD. Bo zaprezentowane są słabe.
Zatrudnili ludzi od Wiedźmina, ale universum Wiedźmina nie powstało chwilę temu.
On mógł się cieszyć popularnością bo jest mało znany i nie ogląda się po raz 10ty tego samego filmu.
Jest duża szansa, że będzie to krótka seria.
Dużo będzie sytuacji bez dobrego projektu, że są zadania jak "z kozą z DL2", które nie pasują do całości, ale jest się w środku budowy projektu.
Inny problem zadania "z kozą" , że było jedynie żenujące i niepotrzebne - nie ma kogoś od wyrzucania złych pomysłów do kosza, albo do poczekalni, aż się dopracuje - w tym mogą pomóc zatrudnieni "specjaliści z CD Project".
Dobrymi pomysłami długoterminowymi raczej ludzie się nie podzielą.
Jest też inna droga np przykład X-Com, gdzie fabuła by burzyła swobodę, a burzyła np. w Gears Tactics. Podobnie brak fabuły jest w Elden Ring i dodatkowo można mówić, że dziurawym wiadrem nabierać wodę to jest masterpiece.