Firma THQ ogłosiła, że zapowiedziana przed kilkoma dniami gra MX vs. ATV: Alive będzie kosztowała w momencie wydania mniej niż standardowy tytuł premierowy, ale kosztem większej ilości płatnych dodatków DLC. Tym samym potwierdzają się wcześniejsze doniesienia o planowanym nowym modelu biznesowym koncernu, który zamierza w większym stopniu skupić się na dodatkowej zawartości w swoich produkcjach.
gry
Marcin Skierski
13 stycznia 2011 11:50
Czytaj Więcej
Czasami już czegoś takiego nie ma? Od momentu wprowadzenia Xboxa 360? Krótkie gry, masa DLC. Precz z DLC.
Darmowe DLC... jaaaasne. Już to widzę. Dwa, trzy darmowe badziewia a później:
2 trasy DLC - 10$
3 monster trucki - 10$
3 motocykle - 10$
3 quady - 10 $
3 monster trucki - 10$ itd
WOW! Możesz kreować zawartość gry! Ale za jaką cenę...
Zapewne w tym wszystkim nie było by niczego złego gdyby nie fakt że firma robi to na swoją korzyść a już na pewno nie na korzyść graczy. Niewątpliwe, by odblokować całą zawartość przyjdzie nam teraz płacić 2 razy więcej niż dotychczas. Nie ma to jak kupować wersję demo...