Modyfikacja do Cyberpunk 2077 poprawia jakość dźwięku w grze
A biegając po mieście macie powtarzający się jeden dźwięk , co jakiś czas , odgłosy strzelanin krzyki itp... a w promilu 700m nic się nie dziej.. Jest to bardzo irytujące i niedopasowane ... sztuczne...
1. Muzyka w klubie nocnym ma zagłuszać wszystko. Tak jest w rzeczywistości.
2. Dźwięk w cp jest fatalny. Ciągle jeden dźwięk przerywa drugi, a połowy dźwięków kompletnie brakuje (np. ukończenia craftingu).
Gościu tak poleciał że wypakował pliki audio, wrzucił do Audacity pokręcił suwakami i spakował z powrotem.
I tu rodzi się problem bo takie pliki mają inną sumę kontrolną i jak wyjdzie nowy patch, szczególnie DLC które namiesza w plikach audio to patch wywali błąd bo patche GOG/Steam używają kompresji xDELTA i sprawdzają sumy kontrolne
Poza tym zabawa suwakami i obniżanie głośności tła, muzyki to NIE POPRAWA JAKOŚCI AUDIO a zwyczajny MIX!
Mein Gott :D :D
A zrobiłeś może w takim razie coś sam od siebie w tym temacie? Nie? Więc zamilcz z łaski swojej. Nie ma to jak cwaniakujący leń, krytykujący cudzą pracę. Nowy level zawiści.
Ostatnio pisaliście żeby nie korzystać z modów.... wow
No super wystarczy w opcjach poustawiać pod siebie
1. Muzyka w klubie nocnym ma zagłuszać wszystko. Tak jest w rzeczywistości.
2. Dźwięk w cp jest fatalny. Ciągle jeden dźwięk przerywa drugi, a połowy dźwięków kompletnie brakuje (np. ukończenia craftingu).
Akurat udźwiękowienie CP2077 jest na najwyższym poziomie. Nie wiem, kto Ci naopowiadał głupot. A może grałeś na głośniczku wbudowanym w monitor?
Grałem na xonarze stx i porządnych modecomach 80W także kulą w płot.
Tak jak pisał ktoś niżej notoryczny jest bug chociażby z głośnością radia w aucie. Trzeba wysiąść i wsiąść drugi raz żeby wróciła do normalnego poziomu...
https://kropka.audio/test/glosniki/porownanie-modecom-mc-shf56u-mc-shf80u-mc-shf120u/
No chyba, że uznajesz tylko plastikowe logitechy. Ale ja zamieniłem logitech x-530 na to cudo i grają o niebo lepiej.
A biegając po mieście macie powtarzający się jeden dźwięk , co jakiś czas , odgłosy strzelanin krzyki itp... a w promilu 700m nic się nie dziej.. Jest to bardzo irytujące i niedopasowane ... sztuczne...
wytrzeźwiej to nie będzie słychać dźwięków
Super jakis anonimowy bałwan pozmieniał doskonałe w całym audio na jakies inne ....
akurat audio w Cyberpunk to klasa sama w sobie tylko że wymaga czegoś więcej niż pierdzącego kodeka na najtańszym mobo :) nawet nie chce mi się komentować tego moda i tego newsa ->
Co z tego, że klasa sama w sobie jak siedząc w samochodzie nie słychać radia. Czasami jeszcze potrafi się zawiesić przy zmianie kamery i będąc w środku słyszysz ją jakbyś był poza pojazdem.
Dźwięk jest dobry ale niektóre dialogi się ucinają zanim postać dokończy swoją kwestię, Jak nie słychać radia ? Wystarczy jedynie efekty przyciszyć bo dla mnie na 100% była za wysoka proporcja w porównaniu do muzyki i zmniejszyłem to aż do 50%
Kolego ja mam Sound Blaster Audigy FX więc myślę że karta dźwiękowa całkiem niezła, i również uważam że jakość audio to jest padaka, szczególnie radio, niektóre piosenki są głośne dobrze je słychać a niektóre to tylko brzęczenie i nie słychać praktycznie nic, ale zgadzam się z tobą że soundtrack gry jest fantastyczny ale jest niestety kiepskiej jakości
Mod poprawia głośność radia? Jego w ogóle nie słychać, i jeżdżąc samochodami jedyny dźwięk jaki mmay w tle to dźwięk auta. Nie było by to Le gdyby nie fakt że muzyka to jedna z lepszych stron CP2077
Myślę, że trzeba tu rozróżnić dwie rzeczy: sama jakość nagranych dźwięków (oraz oczywiście muzyki) jest bardzo wysoka. Natomiast inną sprawą są problemy z odtwarzanien tego audio: nakładające się dialogi, brak dźwięków czy urywanie kwestii w połowie zdania. Ale nie wiem, czy akurat te problemy mod naprawia. A co do rzeczonego klubu, przy głosnikach 5.1, gdzie dialogi są w głośniku centralnym, postaci słychać dobrze. Co więcej - inny dźwięk będzie na parterze przy kolumnach w klubie, a inny na piętrze, gdzie pojawia się takie charakterstyczne echo. Dla mnie bomba :)
Niech poprawią dźwięk biegania bo ten co jest to brzmi jakby dziecko biegło a nie kawał chłopa hehe
Nie ma też np. odgłosów bosych stóp, kiedy ktoś postanowi pochodzić w grze na bosaka. Niby drobnostka, ale w niektórych starszych grach nawet o tym pamiętano. Kto wie, może szanowni twórcy jeszcze zadbają o uzupełnienie tego typu drobnych braków? Ewentualnie jakiś sprytny i litościwy modder doda.
Kiedyś w niektórych starych grach był taki motyw, że jak się miało ustawione w karcie muzycznej częstotliwość próbkowania na 192 kHz to słychać było trzaski i zniekształcenia dźwięku. Wystarczyło zmienić w ustawieniach karty muzycznej na 44.1kHz, aby rozwiązać problem. Kiedyś często zaglądałem do tych ustawień i do grania ustawiałem 44.1kHz , a do słuchania muzyki 192kHz. Od paru dobrych lat nie musiałem tego robić bo wszystko i muzyka i gry działały na 192kHz. W CP2k77 ponownie musiałem wrócić do tej irytującej praktyki, bo przy ustawieniu na 192kHz słychać trzaski i zniekształcenia dźwięku.
Czy ktoś mi wyjaśni skąd w ogóle bierze się ten problem, że przy 192kHz pojawiają się artefakty dźwiękowe?
Meh, myślałem że w końcu ktoś poprawił jakość dźwięku w Valhalli, bo tam to jest dopiero katastrofa...