Dziś na konsolach PlayStation 4, Xbox One i komputerach osobistych zadebiutował Mad Max od zespołu Avalanche Studios. Produkcja doczekała się pierwszych recenzji, z których wynika, że otrzymaliśmy dobrą, ale nie rewelacyjną grę.
Kamil Zwijacz
Dziś na konsolach PlayStation 4, Xbox One i komputerach osobistych zadebiutował Mad Max od zespołu Avalanche Studios. Produkcja powinna już leżeć na półkach większości sklepów z grami wideo, a z ofertami internetowych sprzedawców zapoznacie się w ramce obok. Ceny zaczynają się od 98 zł za wersję PC-tową i od około 220 zł w przypadku wydań na urządzenia Sony i Microsoftu. Tytuł dostępny jest w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej. Co ciekawe, wraz z produkcją na Steamie zadebiutowały także wszystkie części filmowej serii. Najnowsza, Mad Max: Fury Road, została wyceniona na 16,99 euro (około 72 zł), a pozostałe na 9,99 euro (około 42 zł).
Wracając do samej gry - jest to sandbox akcji, w którym wcielamy się w tytułowego Maxa przemierzającego pustkowia w poszukiwaniu krainy Plains of Silence. By tego dokonać, musimy stworzyć samochód, który dorówna utraconemu V8 Interceptorowi. Zabawa opiera się na eksplorowaniu otwartego swiata i walce (zarówno w pojazdach jak i podczas bezpośrednich starć) z bandziorami. Jak to wszystko wypada w praniu?

Z opublikowanych w Internecie recenzji wynika, że jest dobrze, ale niestety nie możemy mówić o wielkim hicie. Zdania na temat gry są podzielone, ale ogólnie dość często chwalony jest wykreowany świat, który jest duży i zapewnia sporo atrakcji. Ciekawie wypadają starcia w pojazdach, a dodatkowo zachowano balans pomiędzy nimi a zabawą Maksem.
Z drugiej strony oprawa graficzna momentami zachwyca, a czasami razi niedoróbkami. Fabuła nie powala, a zadania są mocno powtarzalne. Koniec końców, jest to widowiskowa produkcja, która może zapewnić kilka godzin dobrej zabawy, ale raczej nie zostanie zapamiętana na dłużej.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic