Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 kwietnia 2020, 09:45

autor: Adrian Werner

Harry Potter w grze Minecraft - wydano mod o szkole magii

Wirtualny Hogwart otworzył swoje podwoje. Ukazała się pełna wersja Witchcraft and Wizardry, czyli moda do gry Minecraft opartego na serii Harry Potter.

Harry Potter w grze Minecraft - wydano moda o szkole magii - ilustracja #1
Projekt jest szalenie ambitny.

Doczekaliśmy się wreszcie premiery moda Witchcraft and Wizardry, czyli fanowskiego projektu do gry Minecraft zainspirowanego cyklem Harry Potter. Wczesne wersje modyfikacji od pewnego czasu były dystrybuowane przez kanał Discord twórców, czyli grupy Floo Network, a teraz pełne wydanie udostępniono w serwisie Planet Minecraft.

Projekt Witchcraft and Wizardry zaprojektowano z myślą o edycji Java Minecrafta zaktualizowanej do wersji 1.13.2. Mapa nie działa z wydaniami Bedrock i PlayStation. Innymi słowy, pograć możecie tylko na PC (z systemami Windows i Linux) oraz komputerach Mac.

Pliki projektu dystrybuowane są za pośrednictwem serwisu Gumroad, gdzie udostępniono prosty w użyciu instalator. Witchcraft and Wizardry jest kompletnie darmowe, ale jeśli mod Wam się spodoba, to można wesprzeć autorów finansowo za pośrednictwem wspominanej strony.

Początkowo twórcy Witchcraft and Wizardry zamierzali jedynie odtworzyć lokacje znane z książek i filmowej serii, ale z czasem projekt wyewoluował w coś znacznie bardziej ambitnego. To, co udostępniono dzisiaj, można spokojnie określić mianem RPG-a osadzonego w uniwersum Harry’ego Pottera.

Lokacje zapełnione są zadaniami i zagadkami. Gracz może korzystać z zaklęć, walczyć z wrogami i latać na miotle. Odtworzono szkołę Hogwart, wioskę Hogsmade oraz zlokalizowaną w Londynie ulicę Pokątną. Wszystkim tym możemy bawić się w trybie fabularnym, pozwalającym na wcielenie się w ucznia magicznej szkoły i branie udziału w znanych z książek oraz filmów lekcjach i wyzwaniach.

  1. Witchcraft and Wizardry - pobierz moda

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej