Gry następnej generacji gatunkiem zagrożonym wymarciem?
Hehehe na konsolach zacznei sie tak samo hehehehe wreszcie zobhacza co to ejst czekac 4-5 lat na ulubiana gre :D Dopasna graficznie itp choc nei zawsze gra musi byc dobra ,a wtedy to tylko nic i walnac sie w leb :D jak technologie nowyc konsol i nowego Hardware'u PC zostaly wykorzystywane i pokazywaly moc pdo wzgledem wykonania produkcji to 4 lata na powstanie gierki to bedzie minimum :D ,a najgorsze jest to ja kwiekszosc gierek wyjdzie dopiero w podobnym okresie a przez czas oczekiwania bedziemy sie rajcowac saperem :D
kompletna bzdura:) Gry pomały stają się knkurencyjna dla konwencjonalnego kina. Do tej pory większośc developerów to niewielkie firmy. Sytuacja się jednak zmieni i coraz więcej tych małych będzie wchłaniana przez wielkie koncerny-byc może nawet te z hollywood, tylko po to aby proces developingu się przyspieszył(przeciętny film powstaje 2 lata, dlaczego gra miała by zajmować więcej). jestem pewein że gdy tylko zostaną ustanowione pewne standardy (np XNA microsoftu) i narzędzia umożliwiające produkcję gier, z tym czekaniem nie będzie wcale tak źle:)
Moim zdaniem główny powód dla którego gry tak długo powstają to pisanie narzędzi przez developera (patrz Doom3) dlatego potrzebny jest pewien standard. Wierzę ,ż e nadchpdząca generacja konsol ala Xbox 2 z systemem developingu XNA rozwiąrze wiele bolączek developerskich.
a duke nuke forever tworzy sie wedle tych praw już od 7 lat:)
może wreszcie gry zaczną torchę bardziej przypominać sztukę łaczenia grafiki muzyki i interakcji niź teraz :)
hehe dobrze tak konsolowcom :-))
superzabijaka===>jak dziwne rzeczy piszesz :-) juz minely czasy w ktorych pisalo sie grafike w kodzie :-) sam engine trzeba napisac a modelowanie i wymyslenie modeli w zaden sposob nie moze byc przyspieszone bo nijak sie nie uda zlorzyc zespolu 100 zgodnego ze soba i wspolpracujacego ze soba pozatym m$ wprowadza standardy wygodne dla siebie a nie dla programistow zauwarz ze najlepsze tytuly nie maja nic wspolnego z m$ (seria unreal, bg&neverwinter ...) pozatym samo wprowadzenie standardu jest pewnym ograniczeniem dla developer'a jest jakas gorna granica ktorej nie da sie przekroczyc a piszac samemu cos wie sie co do czego i no sie nie wali jak m$ i maszyny na ktorych sie tworzy b dobre tytulu akurat maja malo wspolnego z m$ ....
No co wy Click! napisał kiedyś że by korzystać z dobrodziejstw nowych technologi,w tym przypadku next2genów trzeba być GEJEM!!!!
Tak więc pozostawiam to bez komentarza!