Graczom nie podobała się kamera w The Blood of Dawnwalker. Współtwórcy Wiedźmina 3 zareagowali w jedyny słuszny sposób
Deweloperzy z rodzimego studia Rebel Wolves posłuchali opinii fanów i zmienili kamerę w RPG-u, The Blood of Dawnwalker.

The Blood of Dawnwalker to obiecujące RPG polskiego studia Rebel Wolves, założonego przez reżysera Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, Konrada Tomaszkiewicza.
Pod koniec czerwca autorzy udostępnili obszerny zapis rozgrywki z tego projektu. Został on ogólnie przyjęty dobrze, ale wielu graczy narzekało na kamerę, która znajdowała się bardzo blisko za plecami postaci. Twórcy nie pozostali głusi na te sygnały.
- Studio Rebel Wolves właśnie ogłosiło, że zmieniło system kamery w The Blood of Dawnwalker.
- Standardowy widok (opcja „Close”) zmodyfikowano tak, aby kamera była bardziej oddalona od postaci gracza, dzięki czemu widzimy bohatera w całości i nie zajmuje on już 1/4 szerokości ekranu.
- Do tego dodana zostanie druga opcja („Far”), w której kamera będzie oddalona jeszcze bardziej.
- Jak oba te warianty wyglądają w akcji, możecie zobaczyć na udostępnionym przez twórców filmiku:
Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie możemy spodziewać się premiery The Blood of Dawnwalker – wiadomo tylko, że jest planowana na 2026 rok. Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5.
- "Polscy gracze są dla nas niezwykle ważni, więc lokalizacja musi być najwyższej jakości" - rozmawiamy z reżyserem The Blood of Dawnwalker, Konradem Tomaszkiewiczem
- The Blood of Dawnwalker wkracza na scenę z przytupem - to ambitne RPG wygląda mi na dopełnienie Wiedźmina 4