Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 sierpnia 2025, 15:00

autor: Adrian Werner

Graczom nie podobała się kamera w The Blood of Dawnwalker. Współtwórcy Wiedźmina 3 zareagowali w jedyny słuszny sposób

Deweloperzy z rodzimego studia Rebel Wolves posłuchali opinii fanów i zmienili kamerę w RPG-u, The Blood of Dawnwalker.

Źródło fot. Rebel Wolves
i

The Blood of Dawnwalker to obiecujące RPG polskiego studia Rebel Wolves, założonego przez reżysera Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, Konrada Tomaszkiewicza.

Pod koniec czerwca autorzy udostępnili obszerny zapis rozgrywki z tego projektu. Został on ogólnie przyjęty dobrze, ale wielu graczy narzekało na kamerę, która znajdowała się bardzo blisko za plecami postaci. Twórcy nie pozostali głusi na te sygnały.

  1. Studio Rebel Wolves właśnie ogłosiło, że zmieniło system kamery w The Blood of Dawnwalker.
  2. Standardowy widok (opcja „Close”) zmodyfikowano tak, aby kamera była bardziej oddalona od postaci gracza, dzięki czemu widzimy bohatera w całości i nie zajmuje on już 1/4 szerokości ekranu.
  3. Do tego dodana zostanie druga opcja („Far”), w której kamera będzie oddalona jeszcze bardziej.
  4. Jak oba te warianty wyglądają w akcji, możecie zobaczyć na udostępnionym przez twórców filmiku:

Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie możemy spodziewać się premiery The Blood of Dawnwalkerwiadomo tylko, że jest planowana na 2026 rok. Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5.

  1. "Polscy gracze są dla nas niezwykle ważni, więc lokalizacja musi być najwyższej jakości" - rozmawiamy z reżyserem The Blood of Dawnwalker, Konradem Tomaszkiewiczem
  2. The Blood of Dawnwalker wkracza na scenę z przytupem - to ambitne RPG wygląda mi na dopełnienie Wiedźmina 4

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej