Gracze znów sprawiają, że Cyberpunk 2077 staje się bardziej realistyczny. Ta zmiana dodaje immersji w pracy dla fixerów

Ten niewielki mod do Cyberpunka 2077 zmienia sposób funkcjonowania informacji od fixerów. Wreszcie można udać się na spacer po Night City bez natarczywych połączeń od zleceniodawców.

cooldown.pl

Arkadiusz Strzała

Gracze znów sprawiają, że Cyberpunk 2077 staje się bardziej realistyczny. Ta zmiana dodaje immersji w pracy dla fixerów, źródło grafiki: Cyberpunk 2077.
Gracze znów sprawiają, że Cyberpunk 2077 staje się bardziej realistyczny. Ta zmiana dodaje immersji w pracy dla fixerów Źródło: Cyberpunk 2077.

Jedną z rzeczy, która czasem może denerwować w grze Cyberpunk 2077 jest informowanie o pobocznych misjach fixerów. Najczęściej dowiadujemy się o możliwym zadaniu w momencie, gdy przypadkiem znajdziemy się w lokacji jego wykonania. Holocall od zleceniodawcy podczas dramatycznej walki na elektryczną pałkę i wspomagane mięśnie albo relaksującej przejażdżki po mieście – doprawdy idealny czas rozmowę.

Jest jednak mod, który może nieco zmienić ten system na bardziej zależny od gracza. Immersive Gigs stworzony przez użytkownika „hobo of Ferelden” wycisza automatyczne rozmowy z fixerami. Zamiast tego sami musimy skontaktować się z wybraną osobą, aby zaproponowała nam zadanie (jeśli jest jakieś dostępne).

Misje poboczne w Cyberpunku 2077

Modyfikacja zmienia sposób pobierania misji od fixerów. Gdy zechcemy nieco dorobić „na boku”, wysyłamy wiadomość tekstową do wybranego zleceniodawcy (mod dodaje taką możliwość). Po chwili otrzymujemy połączenie od fixera z detalami misji i drogą do jej lokacji (miejsce pojawia się na mapie). Jeśli tego nie zrobimy, nic nie powinno nas niepokoić.

Mod dodaje nową aktywność w komunikacji. Źródło: hobo of Ferelden, YouTube - Gracze znów sprawiają, że Cyberpunk 2077 staje się bardziej realistyczny. Ta zmiana dodaje immersji w pracy dla fixerów - wiadomość - 2025-10-03
Mod dodaje nową aktywność w komunikacji. Źródło: hobo of Ferelden, YouTube

Choć należy mieć na uwadze, że zadania nagłe lub typu ratunkowego nadal mogą się pojawić automatycznie, tego mod nie wycisza. To zrozumiałe i adekwatne, trudno oczekiwać by ktoś czekał na nasze połączenie w takiej sytuacji. Czy natomiast modyfikacja ta jest dla każdego? Jeśli system informowania fixerów ci odpowiada, nie ma potrzeby jego instalacji.

Akcja Cyberpunka 2077 dzieje się w alternatywnej przyszłości jakby nie było – takie rzeczy mają prawo funkcjonować inaczej, więc śledzenie pozycji gracza przez fixerów można wytłumaczyć. Dla grających, których takie coś deprymuje ten mod wydaje się idealnym rozwiązaniem. To niewielki plik, który zajmuje tylko 2 MB, a może nieco poprawić immersję gry.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Arkadiusz Strzała

Autor: Arkadiusz Strzała

Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl