Gracze znów sprawiają, że Cyberpunk 2077 staje się bardziej realistyczny. Ta zmiana dodaje immersji w pracy dla fixerów
Ten niewielki mod do Cyberpunka 2077 zmienia sposób funkcjonowania informacji od fixerów. Wreszcie można udać się na spacer po Night City bez natarczywych połączeń od zleceniodawców.

Jedną z rzeczy, która czasem może denerwować w grze Cyberpunk 2077 jest informowanie o pobocznych misjach fixerów. Najczęściej dowiadujemy się o możliwym zadaniu w momencie, gdy przypadkiem znajdziemy się w lokacji jego wykonania. Holocall od zleceniodawcy podczas dramatycznej walki na elektryczną pałkę i wspomagane mięśnie albo relaksującej przejażdżki po mieście – doprawdy idealny czas rozmowę.
Jest jednak mod, który może nieco zmienić ten system na bardziej zależny od gracza. Immersive Gigs stworzony przez użytkownika „hobo of Ferelden” wycisza automatyczne rozmowy z fixerami. Zamiast tego sami musimy skontaktować się z wybraną osobą, aby zaproponowała nam zadanie (jeśli jest jakieś dostępne).
Misje poboczne w Cyberpunku 2077
Modyfikacja zmienia sposób pobierania misji od fixerów. Gdy zechcemy nieco dorobić „na boku”, wysyłamy wiadomość tekstową do wybranego zleceniodawcy (mod dodaje taką możliwość). Po chwili otrzymujemy połączenie od fixera z detalami misji i drogą do jej lokacji (miejsce pojawia się na mapie). Jeśli tego nie zrobimy, nic nie powinno nas niepokoić.

Choć należy mieć na uwadze, że zadania nagłe lub typu ratunkowego nadal mogą się pojawić automatycznie, tego mod nie wycisza. To zrozumiałe i adekwatne, trudno oczekiwać by ktoś czekał na nasze połączenie w takiej sytuacji. Czy natomiast modyfikacja ta jest dla każdego? Jeśli system informowania fixerów ci odpowiada, nie ma potrzeby jego instalacji.
Akcja Cyberpunka 2077 dzieje się w alternatywnej przyszłości jakby nie było – takie rzeczy mają prawo funkcjonować inaczej, więc śledzenie pozycji gracza przez fixerów można wytłumaczyć. Dla grających, których takie coś deprymuje ten mod wydaje się idealnym rozwiązaniem. To niewielki plik, który zajmuje tylko 2 MB, a może nieco poprawić immersję gry.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic